{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«آدام سندلر»: فیلمنامه فیلم جدید Hustle را به این دلیل که نت‌فلیکس در چین در دسترس نیست تغییر دادیم!

«آدام سندلر»: فیلمنامه فیلم جدید Hustle را به این دلیل که نت‌فلیکس در چین در دسترس نیست تغییر دادیم!
کدخبر : 5618

سندلر در فیلم جدیدش نقش یک بسکتبالیست را بازی می‌کند.

«آدام سندلر» که تاکنون چندین فیلم از جمله «هالووین هوبی» (Hubie Halloween) و «معمای قتل» (Murder Mystery) را برای نت‌فلیکس ساخته، فاش می‌کند که فیلمنامه فیلم جدیدش را به علت در دسترس نبودن نت‌فلیکس در چین تغییر داده است.

فیلم جدید سندلر تحت عنوان «فریب» (Hustle) درامی ورزشی است که کمدین در آن نقش یک بسکتبالیست را بازی می‌کند. شخصیت سندلر در نسخه نهایی فیلم یک بسکتبالیست خوش‌آتیه را از اسپانیا به خدمت می‌گیرد. نقش این بسکتبالیست را «خوانچو هرنانگومز» بازیکن تیم ممفیس گریزلیز بازی کرده است.

سندلر در مصاحبه با «شوی دن پاتریک» می‌گوید در نسخه ابتدایی فیلمنامه باید به چین سفر می‌کرده تا این ستاره را استخدام کند: «در ابتدا نوشته شده بود که من این بازیکن را در چین پیدا می‌کنم اما نت‌فلیکس به دلایلی در دسترس نیست. بنابراین [این شبکه] گفت: «می‌توانید کاری کنید که ما این بازیکن را در آمریکای لاتین یا اروپا پیدا کنیم؟» این بود که ناگهان سر از مایورکا درآوردم.»

کمپانی فیلمسازی «هپی مدیسن پروداکشنز» سندلر فیلم‌های پرشماری برای نت‌فلیکس تولید کرده و در آینده به این همکاری ادامه خواهد داد. قرارداد سندلر و نت‌فلیکس سال گذشته برای چهار سال تمدید شد. فیلم «فضانورد» (Spaceman) که پیش‌تر با عنوان «فضانورد بوهمیا» (The Spaceman of Bohemia) شناخته می‌شد یکی از پروژه‌های آینده سندلر برای نت‌فلیکس است. «کری مالیگان» در ماه مارس به این پروژه پیوست.

«کویین لطیفا»، «رابرت دووال»، و «بن فاستر» دیگر بازیگران «فریب» خواهند بود. تاریخ پخش این فیلم هنوز اعلام نشده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها