{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

انتشار اولین کلیپ از فیلم Electrical Life of Louis Wain

انتشار اولین کلیپ از فیلم Electrical Life of Louis Wain
کدخبر : 5898

آمازون و استودیوکانال از اولین کلیپ رسمی «زندگی پرهیجان لوییس وین» (The Electrical Life of Louis Wain) به کارگردانی «ویل شارپ» و بازی «بندیکت کامبربچ» نامزد اسکار در آستانه اکران فیلم در جشنواره تلیوراید رونمایی کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، به نقل از سینما نیوز، داستان فیلم در مورد وین است، نقاشی که به خاطرش طرح‌هایش از گربه‌ها در سراسر دنیا به شهرت می‌رسد. اما این توضیح کوتاه برای توصیف وسعت زندگی وین که سرانجام تحت تأثیر بیماری‌های جسمی و بعدها روحی قرار گرفت و واقع‌بینی هنرمند را به انسان‌وارگی کشاند کافی نیست. «کلر فوی» در نقش همسر او «امیلی ریچاردسون» بازی می‌کند.

«آندریا روزنبرگ»، «توبی جونز»، «استیسی مارتین»، «شارون رونی»، «هیلی اسکوایرز»، «جولین بارت»، «استیسی مارتین»، «عدیل اختر»، «جولین بارت»، «سوفیا دی مارتینو» و «ایمی لو وود» هم نقش‌آفینی کرده‌اند. پیش‌تر گزارش شده بود که «تایکا وایتیتی»، «الیویا کولمن» و «نیک کیو» نقش‌های کوتاهی در این فیلم ایفا کرده‌اند. «الیویا کولمن» راوی فیلم نیز خواهد بود.

«زندگی پرهیجان لوییس وین» ۱۱ سپتامبر برای اولین بار در کانادا اکران خواهد شد و سپس آمازون تا پایان سال ۲۰۲۱ آن را در سالن‌های سینما و پرایم ویدیو پخش خواهد کرد. استودیوکانال هم این فیلم را اوایل سال ۲۰۲۲ در بریتانیا، فرانسه، آلمان، استرالیا، و نیوزلند اکران می‌کند. «ویل شارپ» و «سایمون استیونسون» فیلمنامه را به نگارش درآورده‌اند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها