{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ادگار رایت کارگردان Last Night In Soho خطاب به بینندگان فیلم در ونیز: "داستان را اسپویل نکنید!"

 ادگار رایت کارگردان Last Night In Soho خطاب به بینندگان فیلم در ونیز: "داستان را اسپویل نکنید!"
کدخبر : 5954

«ادگار رایت» کارگردان «آخرین شب در سوهو» (Last Night In Soho) از بینندگان فیلم در هفتاد و هشتمین جشنواره ونیز درخواست کرد که داستان را تا اکران عمومی در تاریخ ۲۹ اکتبر اسپویل نکنند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، این فیلم روز شنبه در بخش مسابقه جشنواره ونیز روی پرده خواهد رفت. رایت در آستانه برگزاری نشست مطبوعاتی فیلم در صفحه توییتر خود پیامی تحت عنوان «یادداشتی از طرف فیلمسازان» به اشتراک گذاشته است.

رایت می‌نویسد: «در فیلم «آخرین شب در سوهو» قهرمان ما الوییز به سفر می‌رود. ابتدا دهکده به شهر و سپس به زمانی دیگر…»

در ادامه متن او آمده است: «خیلی دوست دارم که مخاطبین هم به چنین سفری بروند وقتی که فیلم ۲۹ اکتبر به نمایش درمی‌آید. ما به عمد اکران فیلم را به این تاریخ در فصل پاییز موکول کردیم، نه فقط به این علت که روی بزرگترین صفحه نمایش ممکن دیده شود، بلکه به دلیل طولانی‌تر بودن شب‌ها و اینکه مخاطبین به معنای واقعی کلمه در سرما فیلم را ببینند.»

«من و عوامل و بازیگران «آخرین شب در سوهو» از اکران جهانی فیلم در ونیز بسیار هیجان‌زده‌ایم، بنابراین مایلیم از شما، اولین بینندگان، درخواست کنیم که رازداری کنید تا دیگران بعدها بتوانند خودشان کشف کنند. وقتی از فیلم می‌نویسید، [آگاه باشید که] ما دوست داریم هر کسی که آن را می‌بیند، به همراه الوییز داستان را کشف کند. بنابراین خواهش می‌کنیم اگر ممکن است تحربه را دست‌نخورده برای بینندگان آینده باقی بگذارید تا آنچه در «آخرین شب در سوهو» روی می‌دهد، از سوهو بیرون نرود.»

این یادداشت توسط رایت و عوامل فیلم امضاء شده است.

این فیلم روایت‌گر داستانی در شهر لندن است جایی که شخصیت «الوییز» با بازی «توماسین مکنزی» ارتباط مرموزی با «سندی» با بازی «آنیا تیلور جوی» در دهه ۱۹۶۰ برقرار می‌کند. الوییز جوان که به طراحی مد علاقه‌مند است، به شکل مرموزی وارد آن دهه شده و با خواننده محبوبش ملاقات می‌کند. اما لندن آن دوره جایی نیست که تصور می‌کند و سفر او در زمان پیامدهای ناگواری برایش دارد.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها