{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«ساشا بارون کوئن» بازگشت شخصیت «الی جی» را در اجراهای استند-آپ جدید تأیید کرد

«ساشا بارون کوئن» بازگشت شخصیت «الی جی» را در اجراهای استند-آپ جدید تأیید کرد
کدخبر : 6107

«ساشا بارون کوئن» که اولین بار در سال ۲۰۰۰ در قالب شخصیت «الی جی» بازی کرده بود، اخیراً فاش کرده است که اوایل تابستان امسال در چند اجرای استند-آپ به این نقش بازگشته است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، بارون کوئن در مصاحبه با مجله «جی‌کیو» فاش می‌کند که شخصیت «الی جی» در یکی از اجراهایش در کامدی استور سیدنی بازگشته است: «فقط می‌خواستم که روی صحنه بروم و مسخره‌بازی دربیاورم و ببینم جمعیت به «الی جی» چه واکنشی نشان می‌دهد. واقعاً لذت‌بخش بود.» او در پاسخ به این پرسش که آیا مایل است دوباره این نقش را تکرار کند یا نه می‌گوید: «بله، فکر می‌کنم تمایل داشته باشم.»

این کمدین در ادامه می‌گوید: «زیرا دلیل کمدین شدنم این بود که از خندیدن مردم به شوخی‌هایم لذت می‌بردم. شنیدن صدای خنده واقعی به نظر من امر نادری است. وقتی در فیلم‌ها بازی می‌کنم، به نظر خودم خنده‌دار است، اما باید سه ماه منتظر بمانم تا صدای خنده مخاطب را بشنوم.»

پلتفرم بریت‌باکس اخیراً تأیید کرده بود که «شوی الی جی» (Da Ali G Show) را با درج هشدار در مورد «اصطلاحات نژادپرستانه» پخش خواهد کرد. این مجموعه طنز از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴ از چنل ۴ بریتانیا روی ایر رفت و شخصیت‌هایی چون «بورات» ژورنالیست قزاق و «برونو» گزارشگر هم‌جنس‌گرای مد و «الی جی» به بینندگان معرفی شدند. در زمان پخش این سریال شخصیت «الی جی» به رفتارهای نژادستیزانه متهم شده بود.

بارون کوئن سال گذشته در دو فیلم «بورات ۲» (Borat Subsequent Moviefilm) و «دادگاه شیکاگو ۷» (The Trial of the Chicago 7) دیده شد. «بورات ۲» برای او جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد در فیلم‌های کمدی یا موزیکال و «دادگاه شیکاگو ۷» نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را به ارمغان آورد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها