{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نت‌فلیکس Tiger King 2 را در سال ۲۰۲۱ پخش می‌کند

  نت‌فلیکس Tiger King 2 را در سال ۲۰۲۱ پخش می‌کند
کدخبر : 6693

نت‌فلیکس تأیید کرد که فصل دوم مستند جنجالی «ببر شاه» (Tiger King) را در سال ۲۰۲۱ پخش خواهد کرد.

قسمت اول مستند « ببر شاه» در اولین روزهای پاندمی در نت‌فلیکس پربیننده و بحث‌برانگیز شده بود.

این شبکه وعده داده است که بینندگان در «ببر شاه ۲» شاهد «جنون و هرج‌ومرج» حتی بیشتری خواهند بود. «اریک گود» و «ربکا چیکلین» کارگردانان این مجموعه برای فصل جدید بازخواهند گشت و به همراه «فیشر استیونز» و «کریس اسمیت» تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود.

هرچند خط داستانی فصل بعدی تأیید نشده اما ویدیویی که نت‌فلیکس به‌تازگی منتشر کرده شخصیت‌های «کارول بسکین»، «جف لو» و «جو اگزاتیک» را در زندان نشان می‌دهد. «جو اگزاتیک» در حال حاضر در زندان به سر می‌برد و دوران محکومیت ۱۷ ساله خود به دلیل توطئه‌چینی برای قتل بسکین را پشت سر می‌گذارد.

نت‌فلیکس اعلام کرده است که چندین مستند جنایی دیگر را نیز در چند ماه اول سال ۲۰۲۲ پخش خواهد کرد. این شبکه به صورت رسمی آمار دقیق بینندگان عناوینش را اعلام نمی‌کند اما کمپانی «نیلسن» گزارش داده است که ۳۴.۳ میلیون بیننده آمریکایی منحصر به فرد این مستند را در ۱۰ روز اول انتشار به نظاره نشسته‌اند.

در «ببر شاه» فیلمسازان «اریک گود» و «ربکا چیکلین» دنیای صاحبان گربه‌سانان عظیم‌الجثه از جمله «جو اگزاتیک» را بررسی می‌کنند. جو مالک یک باغ‌وحش در اوکلاهوما است که به خوانندگی در سبک کانتری هم می‌پردازد. وقتی «کارول بسکین» فعال حقوق حیوانات سعی می‌کند باغ‌وحش را تعطیل کند وضعیت پیچیده شده و در نهایت به بازداشت «جو اگزاتیک» به جرم ارتباط با یک قتل می‌انجامد.

فصل اول «ببر شاه»  ۲۰ مارس ۲۰۲۰ (۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸) از طریق نت‌فلیکس منتشر شد و از منتقدین امتیاز ۹۷ درصد و از مخاطبین امتیاز ۹۶ درصد دریافت کرد.

منبع: سینمانیوز 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها