{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

کری فوکوناگا: تجربه سریال True Detective دلسردکننده بود

 کری فوکوناگا: تجربه سریال True Detective دلسردکننده بود
کدخبر : 6652

«نیک پیزولاتو» نویسنده و خالق «کارآگاه واقعی» (True Detective) و «کری فوکوناگا» کارگردان این مجموعه پربیننده در گذشته از وجود تنش میان خود گفته بودند.

کارگردان سریال « کارگاه واقعی» جزئیات بیشتری از اختلافات موجود فاش کرده و می‌گوید آن سریال تجربه‌ای «دلسردکننده» بوده است.

فوکوناگا می‌گوید: «سریال به شکلی به من ارائه شد که ما به استودیوها مطرح می‌کردیم – به عنوان فیلم مستقلی که به سریال تبدیل شده. نویسنده و کارگردان اعضای یک گروهند. در طول تولید پروژه، نیک خودش را در موقعیتی نشان می‌داد که گویی رئیس من است و من می‌گفتم: «ولی تو رئیس من نیستی. ما همکاریم. همکاری می‌کنیم.» وقتی به مرحله پس از تولید رسیدیم، افرادی چون «مایکل لومباردو» [مدیر برنامه‌سازی پیشین اچ‌بی‌او] به نیک قدرت بیشتری می‌دادند. دلسردکننده بود چون به نظر نمی‌رسید که یک همکاری منصفانه باشد.»

فوکوناگا اضافه می‌کند: «در مورد اختلافات هنری، نیک نویسنده واقعاً خوبی است، اما متن او باید ویرایش شود. این نوشتن است که در متن او اهمیت پیدا می‌کند نه نیروی محرکه داستان. مشکل من این بود که بعضی از این صحنه‌های دیالوگ طولانی را کمتر کنم و مجالی برای تنفس به آن‌ها دهم. در مورد لحن و سلیقه اختلاف داشتیم.»

این کارگردان با اختلاف نظر هنری بیگانه نیست و چند سال صرف اقتباس از رمان «آن» (It) «استیون کینگ» کرد اما در نهایت از پروژه جدا شد و جای خود را به «اندی موشتی» داد. فوکوناگا پیش‌تر به «هالیوود ریپورتر» گفته بود: «چهار یا پنج سال در این پروژه با وارنرها همکاری کردم اما سپس به نیولاین منتقل شد، درست پیش از شروع فیلمبرداری. فکر می‌کنم آنچه نیولاین می‌خواست با نگاه من بسیار متفاوت بود. من می‌خواستم درامی با عناصر ژانر وحشت بسازم، چیزی مثل «درخشش» (The Shining). اما آن‌ها چیزی شبیه به «آنابل» (Annabelle) می‌خواستند.»

فیلم «وقتی برای مردن نیست» از ۸ اکتبر در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها