{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جنگ شبکه‌های استریم ویدیو برای خریداری فیلم جدید «جورج کلونی»، «برد پیت» و «جان واتس»

 جنگ شبکه‌های استریم ویدیو برای خریداری فیلم جدید «جورج کلونی»، «برد پیت» و «جان واتس»
کدخبر : 6695

واتس نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده این تریلر با بازی پیت و کلونی است.

کمپانی‌های سونی، لاینزگیت، اپل و نت‌فلیکس جنگی تمام عیار برای خریداری امتیاز پخش فیلم جدید «جورج کلونی»، «برد پیت»، و «جان واتس» کارگردان «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»  آغاز کرده‌اند. «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که یونیورسال، آمازون، ام‌جی‌ام و برادران وارنر نیز در این میدان رقابت حضور دارند.

واتس نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده این تریلر با بازی پیت و کلونی است در حالی که این دو بازیگر به واسطه کمپانی‌های فیلمسازی خود، اسموک‌هوس پیکچرز و پلن بی اینترتینمنت از جمله تهیه‌کنندگان پروژه‌اند. از داستان فیلم جزئیاتی زیادی درز نکرده اما «هالیوود ریپورتر» می‌نویسد پیت و کلونی نقش دو دلال تک‌رو بازی می‌کنند که به یک مأموریت گماشته شده‌اند.

پیت و کلونی که دو ستاره نام‌آشنای هالیوود و دو دوست صمیمی‌اند، آخرین بار در فیلم‌های «۱۱ یار اوشن» در کنار یکدیگر بازی کرده‌اند و خوش درخشیده‌اند. آن‌ها در فیلم «بخوان و بسوزان» (Burn After Reading) «برادران کوئن» نیز با یکدیگر همکاری کرده بودند. در این گزارش آمده است که پیت و کلونی ممکن است ۲۰ میلیون دلار یا بیشتر برای این فیلم جدید دریافت کنند.

واتس از سوی دیگر می‌تواند بالاترین دستمزد دوران حرفه‌ای خود را بگیرد و آزادی عمل هنری را با قرارداد جدید به دست آورد. این فیلمساز سه فیلم «مرد عنکبوتی» از جمله «بازگشت به خانه، «دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) و «راهی به خانه نیست» را کارگردانی کرده است. «دور از خانه» در سال ۲۰۱۹ اکران شد و ۱.۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت، در حالی که «راهی به خانه نیست»‌ قرار است ۱۷ دسامبر آینده روی پرده برود. مارول واتس را برای کارگردانی ریبوت «چهار شگفت‌انگیز» نیز برگزیده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها