{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تولید یک فیلم و یک سریال بر اساس Teen Wolf تأیید شد

 تولید یک فیلم و یک سریال بر اساس Teen Wolf تأیید شد
کدخبر : 6741

سریال «گرگینه نوجوان» (Teen Wolf) شبکه ام‌تی‌وی با یک فیلم دنباله برای شبکه پارامونت پلاس احیا شده است.

 «جف دیویس» خالق، نویسنده و تهیه‌کننده این مجموعه قراردادی جندساله با پارامونت+ منعقد کرده تا یک فیلم دنباله برای سریالی که در سال ۲۰۱۱ روی ایر رفت و پس از شش فصل به پایان رسید تولید کند. مذاکرات با بازیگران اصلی سریال از جمله «تایلر پوزی»، «کریستال رید» و «دیلن اوبراین» در حال انجام است.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «ماه کامل در بیکن هیل برآمده و با برآمدنش شری وحشتناک پدیدار شده. گرگ‌ها بار دیگر زوزه می‌کشند، و بازگشت بانشی‌ها، ورکایوتی‌ها، هل‌هوندها، کیتسونه‌ها و همه تغییرشکل‌دهندگان در شب را فرامی‌خوانند. اما تنها یک گرگینه مانند «اسکات مک‌کال» که دیگر نوجوان نیست اما هنوز آلفاست، می‌تواند هم‌پیمانان جدید را گرد هم جمع و آنان در برای جنگ علیه مرگبارترین و نیرومندترین دشمنی که با آن مواجه شده‌اند متحد کند.»

علاوه بر این دنباله، دیویس یک سریال جدید به نام «گله گرگ‌ها» (Wolf Pack) بر اساس کتاب‌هایی نوشته «ایدو ون بلکم» می‌سازد و داستانی در مورد یک پسر و دختر نوجوان روایت می‌کن که با آتش‌سوزی در کالیفرنیا شاهد پدیدار شدن موجودات فراطبیعی‌اند و زندگی خود را برای همیشه دگرگون می‌بینند. این دو با همکاری دو نوجوان دیگر که ۱۶ سال قبل همزمان با وقوع آتش‌سوزی دیگری به حضانت گرفته شده بودند، اسراری را کشف می‌کنند که آنان را به یکدیگر مرتبط می‌سازد.

تمامی ۱۰۰ اپیزود سریال «گرگینه نوجوان» از ماه دسامبر در اختیار مشترکین شبکه پارامونت‌پلاس قرار می‌گیرد.

منبع : سینمانیوز 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها