{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«جانی دپ» کمپانی فیلمسازی جدیدی در بریتانیا تأسیس می‌کند

 «جانی دپ» کمپانی فیلمسازی جدیدی در بریتانیا تأسیس می‌کند
کدخبر : 6772

«جانی دپ» هفته گذشته در نشست مطبوعاتی جشنواره فیلم سن سباستین اعلام کرد که با همکاری «آدلفو بلانکو» تهیه‌کننده اسپانیایی یک کمپانی فیلمسازی جدید به نام IN.2 در بریتانیا راه‌اندازی خواهد کرد که شاخه‌ای از کمپانی دیگرش اینفینیتوم نیهیل (Infinitum Nihil) لس‌آنجلس است.

جانی دپ با کمپانی اینفینیتوم و با تهیه‌کنندگانی چون «استیون دویترز» و «استیون مالیت» به دنبال تولید فیلم‌ها و سریال‌های اریجینال است. «ورایتی» گزارش داده است که دپ در نشست مطبوعاتی جشنواره می‌گوید:‌ « از دانشجو تا استاد، از هنرمندان جویای نام تا شناخته‌شده، تا اساتید همه فرم‌های هنری مدرن، کمپانی IN.2 فضایی فراهم می‌کند که هنرمندان بتوانند هنرمند باشند، جایی که آزادانه آن لحظات غیرمنتظره را خلق کنند، آن اتفاقات شادی که موجب گرایش به هنر فاخر و حیات بخشیدن به الهامات منحصر‌به‌فرد شده.»

دپ اضافه می‌کند: «سال‌های زیادی داخل و خارج از نظام هالیوود صرف این کرده‌ام که به آن‌ها بگویم همه فیلم‌ها لزوماً نباید بلاک‌باستر باشند، نباید یک فرمول را دنبال کنند، مزخرفات تجاری باشند. مضحک است که هیچ خطری نمی‌کنند. سینما برای مخاطب ملال‌آور شده.»

اولین پروژه‌های این کمپانی در خلال سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ آماده خواهند شد. «جولین تمپل» که مستند «سبوی طلا» (Crock of Gold) را با همکاری دپ ساخته، «یلنا گلدبک» و «الکساندرا استون» در تولید این پروژه‌ها مشارکت می‌کنند.

دپ در نشست مطبوعاتی جشنواره پیش از دریافت جایزه افتخاری گفته بود : «در تاریخ از من به عنوان یک رویداد طولانی یاد خواهند کرد، رویدادی که به اندازه این ماجرا به درازا کشیده، این فرهنگ تحریم، این هجوم بی‌درنگ برای قضاوت بر اساس آنچه که اساساً منتشر شده تا فضا را مسموم کند.»

دپ ادامه می‌دهد: «[فرهنگ تحریم افراد] از کنترل خارج شده و من به شما قول می‌دهم که هیچ‌کس از آن در امان نخواهد بود. نه حتی یکی از شما. نه حتی آن افرادی که خارج از اینجا حضور دارند. هیچ‌کس در امان نیست.» او اضافه می‌کند: «این اتفاق تنها برای من روی نداد، افراد بسیاری دچارش شده‌اند. این جور مسائل برای زنان و مردان پیش آمده. کودکان از انواع مختلف این اتفاقات ناگوار رنج برده‌اند. متأسفانه در مقطعی فکر می‌کنند که عادی است.»

منبع : سینما نیوز 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها