{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جیمز باند ۲۵ پرفروش‌‎ترین فیلم سال می‌شود؟

جیمز باند ۲۵ پرفروش‌‎ترین فیلم سال می‌شود؟
کدخبر : 6781

آخرین حضور دنیل کریگ در نقش مامور مخفی ۰۰۷ سینماداران بریتانیا را بر آن داشته است برای رویارویی با تب بانددوستی مردم در اکران عمومی "زمانی برای مردن نیست" صدها کارمند اضافی استخدام کنند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، "زمانی برای مردن نیست" که دست‌کم با ۱۸ ماه تاخیر و چند بار تعویق زمان اکران سرانجام از ۳۰ سپتامبر روی پرده سینماهای انگلستان می‌رود، دومین نمایش عمومی بزرگ این کشور در دو سال اخیر پس از "انتقام‌جویان: پایان‌بازی" خواهد بود. آمار پیش‌فروش بلیت‌ها نشان می‌دهد بیست و پنجمین فیلم جیمز باندی تاریخ سینما می‌تواند دومین فیلم پرفروش این مجموعه در تاریخ ۵۹ ساله آن باشد.

قرار بود "زمانی برای مردن نیست" یک سال و نیم پیش به نمایش عمومی درآید اما همه‌گیری ویروس کرونا و دیگر دلایل باعث شد اکران آن دست‌کم چهار بار عقب بیفتد. از این رو، تب دیدن آخرین حضور دنیل کریک در یکی از مهم‌ترین نقش‌های تاریخ سینما چنان بالا گرفته که سینماداران صدها کارمند اضافی را برای سر و سامان دادن به شرایط به کار بگیرند. "زمانی برای مردن نیست" همزمان در بیش از ۷۰۰ سینما در سراسر انگلستان و ایرلند روی پرده می‌رود.

به گزارش همشهری آنلاین، پس از آنکه میزان فروش بلیت به دوران پیش از کرونا رسید، شهرهای مهم انگلستان از جمله لندن یک دقیقه بامداد پنجشنبه ۳۰ سپتامبر بیست و پنجمین فیلم جیمز باند را در نوبت‌های پیاپی به نمایش می‌گذارند. سومین سینمای زنجیره‌ای بزرگ انگلستان که با ۹۱ سالن و مرکز نمایش ۴۵۰۰ کارمند دارد، ۴۵۰ همکار به آمار آنها افزوده است تا پاسخگوی تب باند باشد. هر چند کارشناسان می‌گویند "زمانی برای مردن نیست" احتمالا دومین فیلم پرفروش جیمز باند در انگلستان پس از "اسکای‌فال" خواهد بود.

"انتقام‌جویان: پایان‌بازی" با بیش از ۳۱ میلیون پوند فروش در سه روز و ۴۳ میلیون پوند درآمد در چهار روز، بزرگ‌ترین افتتاحیه تاریخ سینمای انگلستان است. "اسپکتر" در ۲۰۱۵ حدود ۹۵ میلیون پوند در گیشه انگلستان و ۸۸۰ میلیون دلار در جهان درآمد داشت و "اسکای‌فال" در ۲۰۱۲ با ۱۰۳ میلیون پوند فروش داخلی و ۱.۱ میلیون دلار فروش جهانی بزرگ‌ترین فیلم جیمز باندی تاریخ است.

"زمانی برای مردن نیست" برای اینکه بتواند پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۱ باشد، باید بتواند کمدی چینی "سلام مامان" را بگیرد که ۸۲۲ میلیون دلار فروخته است. "اف۹" هم که آخرین فیلم از مجموعه "سریع و خشن" است، ۷۱۶ میلیون دلار فروخته و دوم است.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها