{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

خداحافظی پر احساس «دنیل کریگ» با «جیمز باند»

خداحافظی پر احساس «دنیل کریگ» با «جیمز باند»
کدخبر : 6437

«دنیل کریگ» هنگام سخنرانی برای عوامل و بازیگران «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) در آخرین روز فیلمبرداری احساساتی شده است.

به گزرش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، در ویدویی که به‌تازگی در شبکه‌های اجتماعی پربیننده شد اما در سال ۲۰۱۹ ضبط شده، کریگ می‌گوید: «افراد بسیار زیادی در این جمع پنج فیلم در کنار من بودند، و می‌دانم در مورد اینکه چه احساسی نسبت به این فیلم‌ها دارم حرف‌های زیادی زده شده، بهرحال. اما عاشق تک‌تک لحظاتی بودم که در این فیلم‌ها بازی کردم، به‌ویژه این یکی، چون هر روز صبح که بیدار می‌شد فرصت همکاری با شما را داشتم. و این یکی از بزرگ‌ترین افتخارات زندگی من بوده است.»

کریگ در پنج فیلم باند نقش‌آفرینی کرد و پایین‌تر از «شان کانری» و «راجر مور» قرار گرفت که پیش از او در هفت فیلم بازی کرده بودند.

«وقتی برای مردن نیست» استودیوی ام‌جی‌ام و یونایتد آرتیستس پس از ۱۸ ماه تأخیر سرانجام از ۸ اکتبر اکران خواهد شد. اولین نمایش‌های فیلم از چهارشنبه ۶ اکتبر آغاز خواهند شد و بلیت‌های آن از طریق فندنگو به فروش گذاشته شده است. این اولین فیلم از چندگانه ۵۹ ساله «جیمز باند» است که در فرمت 3D و RealD روی پرده می‌رود و اولین فیلم تاریخ باند است که با دوربین‌های IMAX 15/70 فیلمبرداری شده است.

این فیلم به کارگردانی «کری فوکوناگا» در فرمت‌های ScreenX و ۲۷۰-درجه یا 4DX نیز اکران خواهد شد. این فرمت تجربه منحصربه‌فردی برای سینماروها ایجاد می‌کند و به مخاطبین امکان می‌دهد لرزش، حرکت، آب، باد، برف، رعد و برق و رایحه‌های مختلف را حس کنند. در حال حاضر بیش از ۷۷۷ سالن سینمای 4DX در سراسر دنیا احداث شده است.

جدا از کریگ، «رامی مالک»، «آنا دی آرماس»، «لاشانا لینچ»، «نایومی هریس»، «لئا سیدو»، «بن ویشا»، «جفری رایت»، و «رالف فاینس» در «وقتی برای مردن نیست» نقش‌آفرینی کرده‌اند. سالن‌های سینمای «ریگال» مارس سال ۲۰۲۰ فاش کرد که این فیلم ۱۶۳ دقیقه و طولانی‌ترین فیلم تاریخ چندگانه‌ی «جیمز باند» خواهد بود.

کریگ اکتبر سال گذشته در مصاحبه با «جیمی فالن» گفته بود: «این فیلم از همه ما مهم‌تر است. می‌خواهیم آن را همزمان در سراسر دنیا عرضه کنیم اما حالا زمان مناسبی برای این کار نیست. بنابراین امیدواریم که ۲ آوریل تاریخ مورد نظر ما باشد.» او در مورد اینکه چه توصیه‌ای به بازیگر بعدی نقش باند دارد اضافه می‌کند: «گند نزن. اثر زیبا و شگفت‌انگیزی است. نمی‌دانم چه چیز دیگری باید بگویم.»

«وقتی برای مردن نیست» ۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۶ مهر ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها