{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

دو قطعه جدید «هانس زیمر» برای فیلم No Time To Die منتشر شد

 دو قطعه جدید «هانس زیمر» برای فیلم No Time To Die منتشر شد
کدخبر : 6786

«هانس زیمر» و «جانی مار» دو قطعه جدید برای موسیقی متن فیلم «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) از چندگانه «جیمز باند» را به اشتراک گذاشتند.

دو قطعه ساخته هانس زیمر در آستانه اکران فیلم «وقتی برای مردن نیست» در بریتانیا در تاریخ ۳۰ سپتامبر منتشر شده‌اند. سال گذشته «بیلی آیلیش» موسیقی تیتراژ این فیلم را اجرا و پخش کرده بود.

زیمر در صفحه اینستاگرام می‌نویسد: «شمارش معکوس برای «وقتی برای مردن نیست» آغاز شده است. ما به تازگی دو قطعه جدید از موسیقی متن فیلم ۰۰۷ را عرضه کرده‌ایم.»

یک روز پس از اکران عمومی «وقتی برای مردن نیست»، آلبوم کامل ساوندترک فیلم برای خرید و استریم در دسترس خواهد بود. این فیلم ۸ اکتبر در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

«جانی مار» سال گذشته در مصاحبه با «ان‌ام‌ای» از عملکرد «بیلی آیلیش» برای خلق موسیقی تیتراژ «وقتی برای مردن نیست» ستایش کرده و گفته بود خوشحال است که برای آن اثر گیتار نواخته است: «به عنوان پسری بریتانیایی که در دهه‌های ۶۰، ۷۰ و ۸۰ بزرگ شده معتقدم که تیتراژ فیلم‌های باند باید گیتار داشته باشند – به‌ویژه از نوع جان بری.»

مار اثر آیلیش و برادرش را «فوق‌العاده» می‌خواند و می‌گوید این قطعه مینیمالیستی انتخابی «شجاعانه» بوده است. او توضیح می‌دهد: «وقتی آهنگ را شنیدم، فکر کردم «فوق‌العاده است». بسیار شجاعانه و بسیار مینیمالیستی است. [فقط] صدای خودش است، و بعد تنها باید به تیتراژ فیلم‌های باند شبیه‌اش می‌کردند.»

منبع : سینمانیوز 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها