{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تریلر جدید Harder They Fall نت‌فلیکس: ادریس البا خون به پا می‌کند

  تریلر جدید Harder They Fall نت‌فلیکس: ادریس البا خون به پا می‌کند
کدخبر : 6865

ریلر جدیدی برای فیلم وسترن «هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند» (The Harder They Fall) نت‌فلیکس منتشر شد.

«هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند» در مورد یک یاغی به نام «نت لاو» با بازی میجورز است که متوجه می‌شود دشمنش با بازی البا از زندان آزاد شده، پس دار و دسته‌اش را گرد هم جمع می‌کند تا او را به دام بیندازد و انتقامش را بگیرد. این فیلم به تهیه‌کنندگی «جی-زی» رپر آمریکایی و «جیمز لسیتر» و «لارنس بندر» ساخته شده است. «هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند» پاییز امسال به صورت محدود در سالن‌های سینما اکران خواهد شد و سپس در اختیار مشترکین جهانی نت‌فلیکس قرار خواهد گرفت.

«زازی بیتس» بازیگر نامزد امی سریال «آتلانتا» (Atlanta)، «دلروی لیندو»، «لاکیت استنفیلد» دیگر ستاره سریال «آتلانتا»، «رجینا کینگ» برنده‌ اسکار، «دنیل ددوایلر»، «دین کول»، و «دیمن وایانز جونیور» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

پیش‌تر گزارش شده بود که شصت و پنجمین دوره جشنواره فیلم لندن که از ۶ تا ۱۷ اکتبر برگزار می‌شود، با فیلم وسترن «هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند» به کارگردانی «جیمز ساموئل»افتتاح خواهد شد.

این وسترن دومین فیلم بلند ساموئل پس از «تا سپیده‌دم می‌میرند» (The Die by Dawn) است که در سال ۲۰۱۳ ساخته شد و «رزاریو داسن» و «جانکارلو اسپوزیتو» در آن ایفای نقش کردند. ساموئل نویسنده فیلمنامه به همراه «بوز یاکین» است که «حالا مرا می‌بینی» (Now You See Me) را در کارنامه دارد.

«هرچه سخت‌تر زمین می‌خورند» ۳ در ماه اکتبر به صورت محدود در سالن‌های سینما و ۳ نوامبر از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها