{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

خالق سریال‌های Haunting پنجمین سریالش را برای نت‌فلیکس می‌سازد

 خالق سریال‌های Haunting پنجمین سریالش را برای نت‌فلیکس می‌سازد
کدخبر : 7243

مینی‌سریال جدید بر اساس چندین اثر پو ساخته خواهد شد نه فقط داستان کوتاهی که در سال ۱۸۳۹ منتشر شد.

حکمرانی «مایک فلنگان» در نت‌فلیکس با اقتباس جدیدی از «سقوط کاخه آشر» (Fall of the House of Usher) «ادگار آلن پو» ادامه پیدا می‌کند. این شبکه استریم ویدیو چهارشنبه این هفته اعلام کرد که با همکاری فلنگان مینی‌سریالی بر اساس چند اثر «ادگار آلن پو» تولید می‌کند، هرچند عنوان سریال همنام با داستان کوتاهی است که پو در سال ۱۸۳۹ منتشر کرد.

«سقوط کاخ آشر» پنجمین سریالی است که فلنگان و «ترور میسی» به واسطه کمپانی «اینترپید پیکچرز» با همکاری نت‌فلیکس به تولید می‌رسانند. سریال‌های ترسناک دیگر آن‌ها «تسخیر عمارت بلای» ، «تسخیر کاخ هیل»، «عشای ربانی نیمه‌شب» و «باشگاه نیمه‌شب» (The Midnight Club) خواهد بود که هنوز پخش نشده است.

نت‌فلیکس جزئیات بیشتری در مورد «سقوط کاخ آشر» ارائه نداده جز اینکه مینی‌سریال در قالب هشت قسمت ساخته خواهد شد. فلنگان کارگردان چهار قسمت از این مجموعه است و «مایکل فیموناری»، چهار قسمت دیگر را کارگردانی می‌کند. فیموناری فیلمبردار سریال «کاخ هیل» و «دکتر اسلیپ» (Doctor Sleep) فلنگان بوده و یکی از تهیه‌کنندگان سریال خواهد بود.

سریال «عشای ربانی نیمه‌شب» در ماه سپتامبر امسال از نت‌فلیکس پخش شده است. داستان سریال در یک جزیره دورافتاده روی می‌دهد و اتفاقات معجزه‌واری را به تصویر می‌کشد که پس از ورود یک کشیش مرموز موجب وحشت‌زدگی مردم می‌شود. «کیت سیگل» ستاره «کاخ هیل» و همسر فلنگان در «عشای ربانی نیمه‌شب» در مقابل «زک گیلفورد»، «هامیش لینکلیتر»، «آنابث گیش»، «مایکل تروکو»، «سامانتا اسلویان» و «هنری توماس» قرار گرفته است.

منبع : سینمانیوز 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها