{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بهترین گیتارهای یاماها از دید کارشناسان سازکالا

بهترین گیتارهای یاماها از دید کارشناسان سازکالا
کدخبر : 16569

در میان شرکت‌های مختلف دنیا که به تولید گیتارهای آکوستیک و کلاسیک می‌پردازند، شرکت یاماها یکی از شرکت‌هایی است که با تولید محصولات با کیفیت، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید به صدای مورد نظر خود دست پیدا کنید و با استفاده از گیتارهای این شرکت به ضبط، تمرین و یا اجراهای زنده خود بپردازید.

این شرکت نه تنها در زمینه تولید گیتارهای آکوستیک و کلاسیک فعالیت دارد، بلکه گیتارهای الکتریک، گیتارهای بیس و دیگر سازهای مختلف نیز توسط مهندسین این شرکت تولید می‌شود که باعث می‌شود تا این برند، به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای دنیا شناخته شود.

در اینجا قصد داریم تا شما را با چند مدل از بهترین گیتارهای آکوستیک شرکت یاماها با کمک و مشاوره ی  کارشناسان سازکالا آشنا کنیم.

انواع گیتارهای یاماها، با استفاده از بهترین متریال ممکن ساخته شده‌اند و نه تنها صدای بسیار زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورند، بلکه استحکام آن‌ها به گونه ای است که می‌توانید برای سال‌ها از آن استفاده کنید و پروژه‌های مختلف خود را پیش ببرید. از طرفی، سعی کردیم تا مدل و قیمت گیتار یاماها را در انواع و بازه‌های مختلف برای شما در نظر بگیریم تا به این ترتیب، هر نوازنده با هر سطح و هزینه ای بتواند یک گیتار با کیفیت از این شرکت را خریداری کند. در ادامه با ما همراه باشید.

گیتار GF-TA TransAcoustic

یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های گیتار شرکت یاماها که در این مدت طرفداران بسیار زیادی نیز پیدا کرده است، گیتار GF-TA می‌باشد که یک گیتار آکوستیک با کیفیت و حرفه‌ای با طراحی منحصر به فرد است. صدایی که توسط این گیتار تولید می‌شود در نوع خود بی نظیر است و با توجه به قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده، می‌توانید از آن برای نوازندگی در سبک‌های مختلف استفاده کنید.

بدنه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده، بدنه ای با طراحی Dreadnought می‌باشد که در میان گیتارهای آکوستیک، یکی از محبوب‌ترین بدنه‌ها به شمار می‌رود. همچنین مهندسین شرکت یاماها برای تولید این محصول از چوب‌های اسپروس و ماهون استفاده کرده‌اند که صدایی گرم و بی نظیر را تولید می‌کند. اگر به دنبال خرید یک گیتار آکوستیک با کیفیت و حرفه‌ای هستید، خرید این محصول می‌تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد.

گیتار APX600 Acoust Electric

 

APX600 Acoust Electric

از جمله دیگر گیتارهای آکوستیک با کیفیت و زیبایی که توسط برند یاماها به بازار عرضه شده، می‌توانیم به گیتار APX600 اشاره کنیم. این گیتار، از طراحی منحصر به فرد و خاصی برخوردار است که نظر هر کسی را جلب می‌کند. همچنین طراحی آن به شکل آکوستیک الکتریک است که نه تنها امکان نوازندگی به شکل عادی را برای شما فراهم می‌کند، بلکه می‌توانید آن را به آمپلی فایر، میکسر و یا کارت صدای خود متصل کرده و به این ترتیب، به ضبط، تمرین و یا اجرای زنده بپردازید. برش‌هایی که برای بدنه این ساز در نظر گرفته شده آن را به یکی از راحت‌ترین گیتارها برای نوازندگی تبدیل کرده است.

 

گیتار c40

در میان گیتارهای کلاسیک اما، شرکت یاماها همواره یکی از محبوب‌ترین تولید کنندگان بوده است و بسیاری از افراد با استفاده از محصولات این شرکت توانسته‌اند به تمرین و یا یادگیری گیتار بپردازند. از جمله محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین و بهترین گیتارهای کلاسیک شرکت یاماها، می‌توانیم به مدل c40 اشاره کنیم که گزینه اول بسیاری از نوازندگان مبتدی ای است که می‌خواهند نوازندگی را آغاز کنند.

نکته مهمی که در مورد این محصول وجود دارد، قیمت بسیار مناسبی است که برای آن در نظر گرفته شده و همین نکته، باعث شده تا افراد بیشتری از آن به عنوان اولین گیتار خود استفاده کنند.

مناسب بودن قیمت گیتار c40 یاماها یکی از دلایل و نکات مهم برای محبوبیت آن می‌باشد و افراد زیادی برای شروع، این گیتار را انتخاب می‌کنند.

 

گیتار c70

 

c70

یکی دیگر از گیتارهای محبوب این شرکت در سری گیتارهای آکوستیک برند یاماها، گیتار c70 می‌باشد. این گیتار نیز همانند c40 از متریال بسیار با کیفیتی ساخته شده است و چوب‌هایی که برای ساخت آن در نظر گرفته شده، شباهت بسیار زیادی به چوب‌هایی دارد که برای ساخت c40 در نظر گرفته شده است.

یکی از عمده‌ترین تفاوت‌هایی که میان این دو مدل وجود دارد، سخت افزاری است که برای c70 در نظر گرفته شده که آن را به گزینه ای بهتر برای نوازندگان نیمه حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

قیمت گیتار c70 یاماها نسبت به مدل c40 گران تر است اما به نسبت از امکانات بهتری نیز برخوردار است.

 

گیتار FG800 Dreadnought

یکی دیگر از انواع گیتار یاماها، می‌توانیم به گیتار FG800 اشاره کنیم که یکی از مهم‌ترین نکات در مورد آن، بدنه Dreadnought با کیفیتی است که برای آن در نظر گرفته شده است. این بدنه، با استفاده از چوب‌های بسیار با کیفیتی ساخته شده است که استحکام و صدای فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در نظر داشته باشید که قیمت این محصول نیز در مقایسه با دیگر گیتارهای شرکت یاماها پایین‌تر است و اگر به دنبال خرید یک گیتار آکوستیک برای شروع نوازندگی هستید، این گیتار می‌تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد.

 

گیتار AC5R ARE Concert

 

ac5r

در مقایسه با بسیاری دیگر از بهترین گیتارهای شرکت یاماها، این گیتار یک ساز منحصر به فرد و خاص به شمار می‌رود. دلیل آن نیز این است که این گیتار از بدنه ای با طرح Concert برخوردار است که در مقایسه با دیگر گیتارهای آکوستیک، بدنه ای کوچک‌تر و راحت‌تر به شمار می‌رود. مهندسین شرکت یاماها برای این محصول از پیکاپ‌های SRT2 نیز استفاده کرده است که دست شما را برای اتصال این گیتار به انواع سیستم‌های صوتی باز می‌گذارد.

 

گیتار NCX1

این گیتار، یکی از گیتارهای کلاسیک این برند به شمار می‌رود که از طراحی منحصر به فرد و خاصی برخوردار است. نکته ای که در مورد این گیتار باید در نظر داشته باشید این است که در قسمت پایینی بدنه این محصول، یک کات اوی در نظر گرفته شده است که باعث می‌شود تا بتوانید به فرت‌های بالا دسته دسترسی راحت‌تری داشته باشید.

همچنین سیستم الکترونیکی ای که برای این محصول در نظر گرفته شده به گونه ای است که می‌توانید آن را به آمپلی فایر خود نیز متصل کنید. اگر به دنبال خرید یک گیتار کلاسیک حرفه‌ای هستید، این محصول مناسب شما خواهد بود.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها