{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مجری «خندوانه» انگار در این دنیا زندگی نمی‌کند

مجری «خندوانه» انگار در این دنیا زندگی نمی‌کند
کدخبر : 10237

عده‌ای معتقدند که کیفیت این برنامه بسیار خوب است و عده دیگری باور دارند که رامبد جوان باز هم موفق نبوده است.

به گزارش هنر ام‌روز، حدود یک ماه و نیم از آغاز فصلِ تازه «خندوانه» می‌گذرد و اینک می‌توان حاصل کار رامبد جوان، محمد بحرانی و دیگر عوامل این برنامه را ارزیابی کرد. 

فصل هشتم «خندوانه» که از دوشنبه ۱۷ آبان‌ ۱۴۰۰ از شبکه نسیم روی آنتن رفته است، افزون بر آیتم‌های ثابت پیشین خود، آیتم‌هایی تازه را طراحی و اجرا کرده و به‌تازگی، پخش این برنامه هم به پنج شب در هفته افزایش یافته است به همین دلیل از شما پرسیدیم این برنامه را چگونه می‌بینید و به نظرتان نسبت به هفت فصل پیشین، پرشورتر، خنده‌دارتر، بهتر و با محتواتر تولید شده است یا نه؟ و این که کدام آیتم و بخش از «خندوانه» را بیشتر می‌پسندید. 

در ادامه نظر کاربران خبرآنلاین را می‌خوانید.

رامبد جوان پر از شعار است

تعدادی از مخاطبان معتقدند اگر فردی شعاری را می‌دهد، موظف است به آن عمل کند و در زندگی خودش هم از این عقاید استفاده کند اما رامبد جوان این کار را انجام نمی‌دهد. یکی از کاربران درباره این موضوع نوشت: «شاید بگویید زندگی خودش است و به کسی ارتباطی ندارد، اما رامبد جوان که می‌خواهد نشان دهد همه چیز عالیست، همان کسی است که فرزندش را در کانادا به دنیا آورده است.»

کاربری با نام علی نوشت: «خندوانه» برنامه جالبی است گاهی اوقات هم می‌تواند خنده را بر لب مخاطب بیاورد، اما بیش از اندازه شعار زده است.»

یکی دیگر از مخاطبان خبرآنلاین نوشت: «من هیچ مشکل شخصی‌ای با رامبد جوان ندارم این حرف‌ها را هم می‌گویم چون واقعا مشکل است. «خنداونه» برنامه زیبایی است، اما مجری‌اش به نحوی برخورد می‌کند که انگار در این جهان زندگی نمی‌کند و اصلا از هیچ چیز خبر ندارد و حتی نمی‌داند که با بیماری و شکم گرسنه نمی‌توان خندید.»

بیشتر بخوانید: 

رامبد جوان: من هم سختی‌ها را درک می‌کنم

مخاطب دیگری نوشت: «حرف‌ها و رفتارهای رامبد جوان، بیش از اندازه اغراق آمیز است و گاهی اوقات احساس می‌کنم که در حال گول زدن مخاطب است.»

کاربری هم نوشت: « با برنامه‌های رامبد می‌خندم، آن را هم دوست دارم اما گاهی اوقات بوی شعار می‌دهد و این آزار دهنده است.»

«خندوانه» راهی کوچک برای خنداندن است

عده‌ای از مخاطبان بر این باورند مهم این است که «خندوانه» برای دقایق و حتی لحظاتی باعث خنده مخاطبان شود و همین کافی است. یکی از مخاطبان در این‌باره نوشت: «برنامه رامبد جوان دقایقی ما را شاد می‌کند در این اوضاع ناراحت کننده مگر چیزی غیر از این موضوع می‌خواهیم؟ همین کافیست.»

یکی دیگر از کاربران نوشت: « فصل هفتم این برنامه خیلی باب میلم نبود اما فصل جدید را دوست دارم، خیلی‌ها انتقاد می‌کنند که زندگی شخصی رامبد جوان با چیزی که نشان می‌دهد تفاوت دارد، اما زندگی شخصی هیچ کسی به ما ارتباط ندارد.»

مخاطبی نوشت: «همین که برای چندین دقیقه سرمان گرم می‌شود کافیست و مطمئنم که از تعداد زیادی برنامه تلویزیونی جذابیت بیش‌تری دارد.»

فردی به نام عسل هم نوشت: «من نمی‌گویم «خندوانه» یا رامبد جوان بی عیب و نقص است. اما واقعا هدف خوبی دارد و به درستی هم آن را دنبال می‌کند.»

مخاطب بی نام دیگری هم نوشت: «این ایراد همه ماست که تا موفقیت یک نفر را می‌بینیم شروع می‌کنیم به تخریب کردنش. ما به قدری در غم و اندوه خودمان فرو رفته‌ایم که با هر چه خوشی است مخالفیم.»

نمی‌توان برنامه‌ رامبد جوان را با جیمی فلن مقایسه کرد

عده‌ای نیز معتقدند که رامبدجوان انسان امیدواری است که با وجود هجمه‌ها باز هم برنامه‌سازی می‌کند. کاربری در رابطه با این موضوع نوشت: «گاهی اوقات احساس می‌کنم که رامبد جوان با این اندازه از هجمه‌ای که به او وارد می‌شو، چه انسان صبوری است و با این حرف‌های بیهوده به کار خودش ادامه می‌دهد و یک کار مفید می‌سازد.»

تعدادی از کاربران هم باورند که رامبدجوان با اینکه مخاطب ندارد، باز هم به زور برنامه می‌سازد. یکی از کاربران هم نوشت: «رامبد جوان چه اصراری دارد با این هجمه‌هایی که به او وارد می‌شود برنامه بسازد؟ اگر کسی بگوید خارجی‌ها هم چندین سال یک برنامه را می‌سازند باید بگویم که واقعا قابل مقایسه نیست. نمی‌توان برنامه جیمی فلن را با «خندوانه» مقایسه کرد.»

مخاطب دیگری معتقد بود که رامبدجوان جایگاه خود را از دست داده، او در این‌باره نوشت: «با بازخوردهایی که از اطرافیانم گرفتم به نظرم باید یک تغییر اساسی در «خندوانه» به وجود بیاید چون مخاطبان از این برنامه دلزده شده‌اند.»

یکی دیگر از کاربران خبرآنلاین نوشت: «کاش آقای جوان جایگاه و احترام خودش را حفظ کند و بگذارد خاطرات خوب «خندوانه» در ذهن ما بماند نه دو فصل اخیر.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها