{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سارا بهرامی بازیگری ریسک پذیر

سارا بهرامی بازیگری ریسک پذیر
کدخبر : 11205

پرهام موسوی: سارا بهرامی قدرت ریسک پذیری در بازآفرینی کاراکترهای مختلف دارد و این نکته باعث شد ژانرهای مختلفی را در سینما تجربه کند.

به گزارش هنر ام‌روز، سارا بهرامی چه در آثار تلویزیونی چه در آثار سینمایی و چه در آثار تئاتری اش نقش های منحصر به فردی را بازی کرد ، در سریال پروانه به خوبی توانست خودش را در تلویزیون تثبیت کند . مظلومیت این کاراکتر و همچنین درونگرا بودنش و در کنارش عاشق بودن این کاراکتر را خیلی دقیق در بازی اش طراحی کرد.

بهرامی در فیلم دارکوب ریسک بزرگی کرد او با گریم خاصی که در این فیلم داشت ، قدرت بازیگری اش را در بیانش ایجاد کرد . بیان کاراکتر معتادی که کاملا متفاوت تر از سارا بهرامی بود که در بازی های قبلی اش دیده بودیم و این نقش چالش برانگیز باعث شد سیمرغ جشنواره فیلم فجر بدست آورد.

سارا بهرامی در بازیگری، ژانرهای مختلفی را تجربه کرده است و در تکمیل این مسیر پس از بازی در فیلم های ملودرام و تراژدیک به سراغ بازی در فیلم های کمدی رفت که در فیلم هزار پا نشان داد در کمدی موقعیت ها میتواند بازی اثرگذاری داشته باشد و در کار بعدی کمدی اش یعنی سریال ساخت ایران وجه دیگری از کمدی موقعیت را به نمایش گذاشت و کاملا قابل باور این دو کاراکتر را بازی کرد.

این بازیگر در فیلم ایتالیا ایتالیا شانس خوبی بدست آورد که توانست فضای فیلم های فانتزی را تجربه کند و چالش تازه ای برایش محسوب می‌شد . او به بهترین شکل ممکن توانست بازی اش را در فضای فانتزی فیلم ، ایجاد کند که نشان از هوش سرشارش در بازیگری دارد . در فیلم سرکوب هم توانست فضای سرد فیلمنامه را در بازی اش تکمیل کند.

سارا بهرامی با اینکه در سینما پرکار نبوده اما در کارنامه سینمایی اش سعی کرده نقش هایی را بازی کند که فضای تازه ای ایجاد کند به همین علت ما شاهد بازی کلیشه ای از او نیستیم . در فیلم لتیان وجه دیگری از بازیگری او را شاهد بودیم، کاراکتر چند وجهی که هم عاشق است هم اغواگر و هم مظلوم . بهرامی این سه وجه را در بازی اش به خوبی طراحی کرد.

در سال های اخیر دو تجربه تازه در سریال های معمایی جنایی داشته که اتفاق ویژه ای در دنیای بازیگری اش بود او در سریال کرگدن حس های مختلف در فضای غیر خطی فیلمنامه ایجاد کرد و در سریال حرفه ای توانست کاراکتر چند وجهی اش را تکمیل کند.

باتوجه به تجربه های موفقیت آمیز بهرامی در بازیگری، می‌توان پیش بینی کرد در آینده بازیگری روزهای درخشانی در انتظارش است.
 

منبع: پیج اینستاگرام مجله سینماباز

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها