{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پژمان جمشیدی می‌تواند در خنداننده شو داوری کند؟

پژمان جمشیدی می‌تواند در خنداننده شو داوری کند؟
کدخبر : 11331

پژمان جمشیدی در مرحله سوم «خنداننده‌شو ۳»، به صورت موقت جایگزین امیرمهدی ژوله شده است.

به گزارش هنر ام‌روز، مرحله سوم مسابقه «خنداننده‌شو ۳» به دلیل بیماری امیرمهدی ژوله و مشکوک بودن او به سویه اُمیکرون، با اتفاقی پیش‌بینی‌نشده مواجه شده و این داور فعلا در مسابقه حضور نخواهد داشت. دو روز پیش (سه‌شنبه ۵ بهمن)، صفحه اینستاگرام «خندوانه» این خبر را اعلام کرد و نوشت در غیاب ژوله، پژمان جمشیدی، داوری مسابقه را برعهده خواهد داشت. قرار است برنامه اعلام نتایج مرحله دوم «خنداننده‌شو ۳» نیز امشب روی آنتن برود.

یکی از امتیازهای «خنداننده‌شو» در فصل سوم، ترکیب داوران آن است. رامبد جوان، حسن معجونی و امیرمهدی ژوله هرکدام از زاویه خاصی اجرای شرکت‌کنندگان را تحلیل و نظرات جالب توجهی را مطرح می‌کنند. از میان این سه داور، امیرمهدی ژوله به عنوان یک نویسنده و به پشتوانه تجربه‌اش در زمینه کمدی، تحلیل‌های‌ تخصصی و درستی از اجراها داشت. او در واکنش به حذف یکی از شرکت‌کننده‌های منتخب‌اش و بیماری ام‌اس یکی از استعدادها نیز احساساتی شد و به طور کلی حضور موثر و جالب توجهی در مسابقه داشته است. طبیعتا غیبت موقتی او در این مرحله از «خنداننده‌شو» بی‌تاثیر نخواهد بود.

پژمان جمشیدی در طول سال‌ها فعالیت خود توانسته توانایی‌اش را به عنوان بازیگر کمدی بااستعداد ثابت کند و روزهای اوجش را در سینما و تلویزیون سپری می‌کند، اما حضور او در جایگاه داوری یک مسابقه استندآپ با اما و اگرهایی مواجه است. جمشیدی در توضیح دلیل حضورش در «خنداننده‌شو ۳» گفته است که صرفا برای خالی نبودن جایگاه ژوله به «خندوانه» آمده و خودش را در جایگاه داوری نمی‌بیند. در واقع او تلاش کرده همین ابتدا تکلیف اش را با مخاطبان روشن کند و بگوید ادعایی در این زمینه ندارد، اما در هر صورت رای و نظرش به عنوان «داور» تعیین‌کننده خواهد بود. از آن جایی که پژمان جمشیدی تجربه خاصی در زمینه استندآپ و داوری ندارد، انتخاب او به عنوان جایگزین امیرمهدی ژوله سوال‌برانگیز است، اما با همه این‌ها نمی‌توان منکر جذابیت حضور او در مسابقه شد. این بازیگر با فیلم‌های کمدی پرفروش خود و سریال‌هایی مانند «پژمان» و «زیرخاکی»، نزد مخاطبان سینما و تلویزیون تبدیل به چهره محبوبی شده و حضورش در مسابقه برای تماشاگر جالب و کنجکاوی‌برانگیز خواهد بود. باید دید او این‌بار در جایگاه داور «خنداننده‌شو» چه خواهد کرد و چه تحلیل‌هایی از اجرای شرکت‌کنندگان ارائه خواهد داد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها