{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سریال The Midnight Club رکورد گینس را شکست!

سریال The Midnight Club رکورد گینس را شکست!
کدخبر : 16116

ماجراهای سریال به گروهی از این نوجوانان می‌پردازد که تصمیم می‌گیرند هر شب دور هم جمع شوند و برای یکدیگر داستان‌های ترسناکی را روایت کنند. درنهایت هم عهدی بین خود می‌بندند که هرکدام از آن‌ها که زودتر از دنیا رفت، برای سایرین از آن دنیا پیامی بفرستد. فلنگن حداقل دو قسمت اول سریال The Midnight Club را کارگردانی کرده است.

پرش ترسناک یا جامپ اسکر  یک روش در فیلم‌های ترسناک و بازی‌های ویدئویی به منظور ترساندن مخاطب با یک تغییر ناگهانی در رویدادها و تصاویر است که معمولاً با صدای بلند و ترسناک همراه می‌شود. پرش‌های ترسناک به عنوان «پایه‌های اساسی فیلم‌های ترسناک» توصیف می‌شوند.

برخی از منتقدین پرش ترسناک را به عنوان روشی بدون خلاقیت برای ترساندن بینندگان توصیف کرده اندو معتقدند که در سال های اخیر ژانر ترسناک به دلیل وابستگی بیش از حد به این روش دچار افت شده و آن را به عنوان یک کلیشه از فیلم های ترسناک مدرن معرفی کرده اند.

سریال The Midnight Club نتفلیکس موفق شد رکورد بیشترین تعداد جامپ اسکر در یک قسمت یک سریال ترسناک را بشکند.

فیلم خارجی

روز گذشته سریال The Midnight Club از شبکه نتفلیکس پخش شد و توانست با نقدهای نسبتا مثبت منتقدان مواجه شود، اما طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال ترسناک یک رکورد جالب را شکسته است. سریال The Midnight Club موفق شده است رکورد بیشترین تعداد جامپ اسکر در طول یک قسمت از یک سریال ترسناک را بشکند و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.

مایک فلنگن، سازنده سریال‌هایی چون سریال The Haunting of Hill House، سریال The Haunting of Bly Manor و سریال Midnight Mass به‌همراه کارگردان فیلم Doctor Sleep وظیفه ساخت سریال The Midnight Club را به‌همراه لیا فانگ بر عهده داشته است. فلنگن در واکنش به این رکوردشکنی ضمن هیجانش در مورد آن گفت:

«من در تمام طول دوران حرفه‌ای به‌طور کامل از جامپ اسکر به‌عنوان یک کانسپت فکر کردم و می‌خواستم مطمئن شوم که این بخشی از من، سریال، نتفلیکس و همه کسانی که بخشی از سریال بودند باشد. اکنون نام خودم را به کتاب رکوردهای جهانی گینس برای جامپ اسکر ثبت کرده‌ام.»

ایمان بنسون، آدیا، ایگبی ریگنی، روث کاد، آیا فوروکاوا، آنارا سایمون، ویلیام کریس سامپتر، سائوریان ساکپوتا، هدر لنگن‌کمپ، زک گیلفورد، سامانتا اسلویان، لارسن تامپسون، ویلیام بی. دیویس، پاتریشیا دریک، مت بیدل و کریستال بالینت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Midnight Club حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. باشگاه نیمه شب محصول ۱۹۹۴ و از جمله آثار معروف کریستوفر پایک است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها