{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اولین تیزر رسمی از «پری دریایی کوچولو» منتشر شد/ اولین تصاویر از ملیسا مک‌کارتی

اولین تیزر رسمی از «پری دریایی کوچولو» منتشر شد/ اولین تصاویر از ملیسا مک‌کارتی
کدخبر : 16740

دیزنی تیزر جدیدی برای بازسازی لایو-اکشن «پری دریایی کوچولو» با بازی «هالی بیلی» در نقش «شاهدخت آریل» رونمایی کرد. این تیزر اولین تصاویر را از «ملیسا مک‌کارتی» در نقش «ارسلا» فاش می‌کند.

داستان انیمیشن «پری دریایی کوچولو» سال ۱۹۸۹ در مورد یک پری دریایی شاهزاده بود که سعی داشت با یک انسان شاهزاده دیدار کند. «آکوافینا» در نقش «اسکاتل»، «خاویر باردم» در نقش «شاه تریتون»، «ملیسا مک‌کارتی» نقش «ارسلا»، «جیکوب ترمبلی» در نقش «فلوندر» و «جونا هاور-کینگ» در نقش «پرنس اریک» دیگر بازیگران این بازسازی به کارگردانی «راب مارشال» خواهند بود.

«راب مارشال» که «مری پاپینز بازمی‌گردد» را در کارنامه دارد کارگردان این بازسازی است. نگارش فیلمنامه به «دیوید مگی» سپرده شده و «الیسون ارلیکمن» و «جسیکا ویرچو» بر آن نظارت می‌کنند.

اولین تریلر «پری دریایی کوچولو» که سپتامبر گذشته منتشر شد پس از یک هفته از ۲.۵ «دیسلایک» در یوتیوب دریافت کرده بود. بسیاری از بینندگان تریلر اول با هشتگ «آریل من نیست» (#NotMyAriel) نسبت به تغییر نژاد «آریل» معترض شده بودند و حتی این تغییر را «غیرعلمی» دانستند.

مارشال پیش‌تر در مصاحبه با «ورایتی» گفته بود که در انتخاب بیلی به آفریقایی تبار بودن او توجهی نشده است: «ما فقط به دنبال بهترین بازیگر برای این نقش بودیم، همین و بس. همه بازیگران و همه نژادها را دیدیم. [هدف بازیگری] به‌شده قوی، پرشور، زیبا، باهوش و زیرک بود [به همراه] میزان زیادی آتش و شادی.»

بیلی اضافه کرده بود که پدربزرگش از اهمیت این نقش برای او گفته است: «اتفاق الهام‌بخش و زیبایی بود که آن حرف‌های دلگرم‌کننده را می‌شنیدم که به من می‌گفت: «تو درک نمی‌کنی که این [نقش] برای جامعه ما چه اهمیتی دارد، برای همه دختران خردسال سیاه و قهوه‌ای پوستی که خودشان را در تو خواهند دید.»»

«پری دریایی کوچولو» ۲۶ مه ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

 

 


 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها