{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آتیلا پسیانی: به انتخاب‌هایم اهانت نمی‌کنم

آتیلا پسیانی: به انتخاب‌هایم اهانت نمی‌کنم
کدخبر : 8265

آتیلا پسیانی درباره اظهاراتش نسبت به سریال‌های صدا و سیما توضیح داد.

به گزارش هنر ام‌روز، بعد از جنجال‌های صحبت‌های اخبر آتیلا پسیانی در برنامه کافه آوارات این بازیگر درباره اظهاراتش توضیح داد. پسیانی در این برنامه گفته بود:«۱۷ سال است تلویزیون نمی‌بینم و فقط فوتبال‌ها را می‌بینم و سریال‌هایی که خودم بازی می‌کنم هم نمی‌بینیم و متاسفانه سریال‌ها افت کرده‌اند»

این بازیگر اما ساعاتی قبل در توضیح این صحبت‌ها نوشت:«چند روز پیش پس از پخش برنامه آپارات آقای جیرانی برای بعضی این شبهه پیش آمد که من به مجموعه های تلویزیونی اهانت کردم که اصلا چنین چیزی نیست .
اهانت یعنی ناسزا گفتن و کوچک کردن و بد و بیراه گفتن به شخص یا اقوامش که من چنین کاری نکردم ، نمیکنم و نخواهم کرد .

اخبار مرتبط:

آقای آتیلا پسیانی، تلویزیون بده، پولش خوبه؟

حمله کیهان به آتیلا پسیانی: نگاه نکردن به تلویزیون پز روشنفکری است

این که هر یک از ما چیزی را دوست بداریم یا نداریم یا نقدی بر آن داشته باشیم توهین کردن نیست. فراموش نمیکنم و فراموش نکنیم که من با بازی در محله برو بیا برای اولین بار دیده شدم و تا به امروز مورد لطف بی پایان تماشاگران عزیز بودم اما چرا تماشاگر دائمی سریال های تلویزیونی نیستم ؟
١- سریالهایی را که به عمرم دنبال کردم اعم از ایرانی و غیر ایرانی بسیار کم بوده و اصولاً تماشای فیلم یا تئاتر در یک نوبت برایم راحت تر است
٢- در زمان تصویربرداری سریالهایی که در آن بازی میکنم ( که بعضی از آنها را عاشقانه دوست دارم ) بعد از تمام شدن هر بخش آن را با همکارانم بازبینی میکنیم یعنی این که من سریالهایم را میبینم . و چون تدوین را میشناسم پشت هم قرار گرفتن این بخش ها را هم پیشاپیش میدانم .
من به انتخابهای خودم در حرفه ام اهانت نمیکنم . اتفاقا به دلیل احترامی که برای حرفه ام قائل هستم تصور میکنم که اگر تنوع بیشتری وارد سریالها شود همه احساس رضایت بیشتری میکنند .
من با تئاتر ، سینما، و تلویزیون زندگی کردم و به خود میبالم که کمتر کار غیر قابل دفاعی داشتم .
در پایان اگر یک دقیقه از گفتگوی یک ساعته من با اقای جیرانی باعث رنجش دوستان عزیزم و تماشاگران گرامی که سرمایه من هستند شده است، از صمیم قلب پوزش میطلبم»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها