{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

حمایت کاربران از واکنش پرستویی / واکنش «پرویز پرستویی» و «گوهر‌ خیراندیش» به هتاکی‌های عناصر گروهک منافقین

حمایت کاربران از واکنش پرستویی / واکنش «پرویز پرستویی» و «گوهر‌ خیراندیش» به هتاکی‌های عناصر گروهک منافقین
کدخبر : 13571

مشاور فرهنگی و هنری رئیس مجلس در واکنش به اقدام پرویز پرستویی در مواجهه با هتاکی برخی ایرانیان مقیم آمریکا نوشت: مرحبا به غیرتتان آقای پرستوئی، روح برادر شهیدتان بهروز پرستویی شاد. از دفاع و غیرت خانم گوهر خیراندیش هم باید تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، برنامه نمایش فیلم «داستان‌های هزار و یک روز» با هدف ترویج صلح، با حضور  پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش و زینب احمدزاده (به نمایندگی از پدرش) در سالنی در شهر لس‌آنجلس آمریکا برگزار شد.

در این مراسم، برخی ایرانیان مقیم آمریکا در حرکتی سازماندهی‌شده و به رهبری سام (احسان)،‌ ضمن هتاکی به هنرمندان کشورمان و شهید قاسم سلیمانی، سعی در متشنج‌کردن فضا و فیلمبرداری از آن را داشتند اما پرستویی به مکالمه با آن‌ها اعتنا نکرد و در پاسخ به اینکه چرا جواب نمی‌دهد، گفت: چون انسانی حرف نمی‌زنی! من کنار مردمم شما کجایید؟ من نقدم را در مملکت خودم می‌کنم. 

حمایت+کاربران+از+واکنش+پرستویی

او این سخن را خطاب به رجبی گفت. رجبی جودوکار پیشین تیم ملی ایران است که به دلیل دوپینگ محروم و بعد به آمریکا پناهنده شد. او همان عربده‌کش روز انتخابات ریاست‌جمهوری سال گذشته است که در مقابل دفتر حافظ منافع ایران در آمریکا، بر سر رأی‌دهندگان فریاد می‌کشید و آزادی‌شان را زیرسوال می‌برد!

اما واکنش پرستویی به این عنصر سلطنت‌طلب که با متانت و غیرت همراه بود، تحسین کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها