{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

حسین سلیمانی: مشغول بازی در سریال تاریخی شدم

حسین سلیمانی: مشغول بازی در سریال تاریخی شدم
کدخبر : 15588

حسین سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون می گوید این روزها در یک سریال تاریخی مشغول بازی است.

به گزارش هنر ام‌روز، حسین سلیمانی سه شنبه ۲۸ تیر در برنامه « شب فیروزه‌ای » درباره فعالیت این روزهایش گفت: سال گذشته فیلم سینمایی « دسته دختران » را در جشنواره فیلم فجر داشتم. فیلمی که درباره مقاومت مردم خرمشهر بود. هم‌چنین یک فیلم سینمایی داشتم و سریال «جناب‌عالی» که از تلوبیون پخش شد و این روزها هم در یک سریال تاریخی مشغول بازی هستم که سریال بسیار جذابی است و برایم تجربه جدیدی به شمار می‌رود.

بازیگر فیلم سینمایی «دسته دختران» گفت: یکی دو سالی است که تصمیم جدیدی گرفته‌ام؛ اگر از دست کسی ناراحت شدم، یک لحظه با خودم فکر کنم که آن فرد جانش را از دست داده و دیگر در بین ما نیست. در این شرایط وقتی می‌بینم که زنده است، خوشحال می‌شوم و همین موضوع باعث می‌شود او را آرام آرام و در گذر زمان ببخشم. با همین کار به آرامشی رسیده‌ام که برایم بسیار دوست‌داشتنی است.

این هنرمند با بیان یک خاطره صحبت‌های خود را ادامه داد و افزود: به سفارش دوستان، خانه یک نفر رفته بودیم که در ظاهر معلول و روی تخت خوابیده بود. یک جمله گفت که اصلاً فراموش نمی‌کنم؛ به ما گفت «نگاه نکنید که افتاده‌ام که روزگاری در این کوچه برو بیا داشتم.» و وقتی با او بیشتر آشنا شدیم متوجه شدیم که او در جبهه روی مین رفته و پایش را از دست داده و حالا جانباز شده است. وقتی او را دیدم شعری را سرودم که برایم بسیار شیرین است. به نظرم باید این عزیزان را تکریم کنیم.

در این قسمت از برنامه و به دعوت مجری، مردم حاضر روی پا ایستاده و یادگاران هشت سال دفاع مقدس را تشویق کردند.

سارینا حیدری شاعر نوجوان دیگر مهمان شب گذشته برنامه «شب فیروزه‌ای» بود او ابیاتی را در وصف امیرالمومنین خواند و گفت: از ۵ سالگی کار نقالی انجام می‌دهم و شاهنامه‌خوانی و حافظ‌خوانی می‌کنم.

سیدمحمد موسوی منش شهردار رودهن رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند نیز دیگر مهمانان این جنگ شبانگاهی بودند که از شهرستان رودهن روی آنتن می‌رفت.

در این قسمت از برنامه «شب فیروزه‌ای» مازیار عصری خواننده نام‌آشنای کشور به اجرای قطعاتی پرداخت.

برنامه تلویزیونی «شب فیروزه‌ای» کاری از گروه اجتماعی شبکه ۵ سیما است که از شنبه تا چهارشنبه به تهیه‌کنندگی غلامرضا حیدری و با اجرای ابوالفضل آقاخانی از ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها