{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

وارنر برادرز : « قسمت‌های جدید مجموعه "هری پاتر" را می‌سازیم!»

وارنر برادرز : « قسمت‌های جدید مجموعه "هری پاتر" را می‌سازیم!»
کدخبر : 16289

مدیرعامل کمپانی سینمایی وارنر دیسکاوری به عنوان مالک حق تولید آثار سینمایی هری پاتر از تولید نسخه‌های جدید این اثر در صورت موافقت «جی.کی. رولینگ» به عنوان نویسنده این مجموعه آثار خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مهمترین خبر مربوط به تولید سری جدید از مجموعه »هری پاتر« است.  شرکت برادران وارنر دیسکاوریاعلام کرده تمایل زیادی به تولید فیلم‌های بیشتری از مجموعه‌های Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و Harry Potter (هری پاتر) دارد. دیوید زسلاو، مدیرعامل شرکت Warner Bros. Discovery در نشست اخیر سرمایه‌گذارها اعلام کرد که درحال‌حاضر می‌خواهند تمرکز خود را روی استفاده‌ی حداکثری از مجموعه‌های محبوب نظیر ارباب حلقه‌ها و هری پاتر معطوف کنند.

دیوید زسلاو در این‌باره اظهار داشت: «ما قصد داریم که روی مجموعه‌ها تمرکز کنیم. در ۱۳ سال گذشته هیچ فیلمی از سوپرمن نداشتیم.»

فیلم خارجی

 در طول ۱۵ سال گذشته هیچ فیلمی از هری پاتر تولید نشده است. این درحالی است که فیلم‌های DC و فیلم‌های هری پاتر سود زیادی را در طول ۲۵ سال گذشته نصیب شرکت برادران وارنر کردند. مثال بارز در این زمینه سریال House of the Dragon است. ما هنوز حق تولید فیلم‌های جدیدی از ارباب حلقه‌ها را داریم».

دیوید زسلاو می‌گوید که شرکت برادران وارنر دیسکاوری در صورت تمایل جی. کی. رولینگ، نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های هری پاتر آماده‌ی تولید فیلم‌های بیشتری از این مجموعه است. سال گذشته گزارش‌هایی مبنی‌بر تولید سریال‌های اسپین-آف از کتاب‌ها و فیلم‌های موفق Harry Potter توسط شبکه‌ی HBO Max منتشر شد. بااین‌حال شرکت وارنر برادرز بلافاصله به این شایعات واکنش نشان داد و ادعا کرد که هیچ سریالی از هری پاتر در دست توسعه نیست.

مجموعه کتاب‌های ۷ جلدی هری پاتر برای تولید ۸ فیلم مورد اقتباس قرار گرفته است که این فیلم‌ها در مجموع بیش از ۷ میلیارد دلار فروش داشتند. شرکت برادران وارنر مجموعه فیلم‌های پیش‌درآمد Fantastic Beasts (جانوران شگفت‌انگیز) را نیز در اختیار دارد که شامل فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them، فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald و فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore می‌شود.

هنوز معلوم نیست که آیا برادران وارنر پس از استقبال نه‌چندان خوب طرفدارها از فیلم جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور هنوز مایل به تولید قسمت‌های چهارم و پنجم این مجموعه است یا خیر. شرکت برادران وارنر پس از جنجال‌های فراوان تصمیم به تغییر بازیگر گلرت گریندل‌والد در فیلم Fantastic Beasts 3 گرفت و مدس میکلسن را به‌عنوان بازیگر جایگزین جانی دپ معرفی کرد؛ تصمیمی که چندان به مذاق طرفدارها خوش نیامد و روی فروش فیلم تأثیر گذاشت.

فیلم خارجی

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها