{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پنج تا از سوتی‌های بزرگ «دنیای مارول»

پنج تا از سوتی‌های بزرگ «دنیای مارول»
کدخبر : 16371

علی رغم باور برخی از طرفداران، سوتی های دنیای سینمایی مارول زیادی وجود دارند که می‌توانند خنده‌دار و بامزه باشند. با فیگار باشید تا اشتباهات MCU را بشناسید.

پس از انتشار اولین فیلم مرد آهنی، دنیای سینمایی مارول رفته‌رفته به بزرگ‌ترین فرانچایز هالیوود تبدیل شد. این فیلم‌ها ماجراجویی‌های ابرقهرمانی عظیمی هستند که داستان‌های متفاوتی را در سراسر جهان سینمایی خود به شیوه‌ای فوق‌العاده جذاب به هم پیوند می‌دهند اما این بدان معنا نیست که این آثار بی‌عیب و نقص هستند. در ادامه به پنج تا از عجیب و خنده دارترین سوتی‌های این جهان سینمایی می‌پردازیم. 

 

حضور کوتاه یکی از اعضای تیم پشت صحنه در فیلم – دکتر استرنج (Doctor Strange)

مارول

دکتر استرنج به معرفی جادو در دنیای سینمایی مارول کمک کرد که همچنان اثرات بسیار جالبی بر روی جهان دارد اما متاسفانه هیچ طلسمی برای حذف یکی از اعضای تیم سازنده از یکی از تصاویر فیلم وجود ندارد.

زمانی که استرنج انواع سلاح‌های جادویی، از جمله شنل خود را بررسی می‌کند، یکی از اعضای پشت صحنه در پس‌زمینه دیده می‌شود. جالب این‌جاست که به نظر می‌رسد این مرد هیچ کاری انجام نمی‌دهد و تماشاگران تعجب می‌کنند که اصلا چرا آن‌جا ایستاده است. 

 

خط مترو اشتباه 

فیلم خارجی

با توجه به این که ثور می‌تواند با استفاده از بایفرانس به هر مکانی سفر کند، کاملاً واضح است که او با حمل و نقل عمومی آشنا نیست. در بحبوحه نبرد نهایی فیلم ثور: دنیای تاریک، ثور خود را در ایستگاه مترو گرینویچ می‌یابد و به دنبال راهی برای رسیدن به مالکیت است.

در همین حین، یک زن به ظاهر مهربان ثور را راهنمایی می‌کند تا سه ایستگاه دیگر به راه خود ادامه دهد. اما کسانی که با ایستگاه‌های مترو لندن آشنا باشند، می‌دانند که ثور حتی در قطار درستی نیست! این سکانس باعث شکل گیری یکی از سوتی دنیای سینمایی مارول شده است.

 

پروتکل‌های بهداشتی «دکتر استرنج» 

فیلم خارجی

هنگامی که دکتر استرنج برای اولین وارد دنیای سینمایی مارول شد، نه یک جادوگر بلکه یک جراح بود. او به نجات بیماران خاص و به شکل غیرمعمول شهرت داشت و به همین دلیل غرور زیادی پیدا کرده بود. اما هرچقدر که دکتر استرنج جراح خوبی باشد، در رعایت پروتکل‌های بهداشتی اصلاً پزشک خوبی نیست و یکی دیگر از اشتباهات MCU را به وجود می‌آورد.

در یکی از اولین سکانس‌های فیلم دکتر استرنج، ما استیفن را مشاهده می‌کنیم که وارد اتاق عمل می‌شود. او در ابتدا دست‌های خود را شسته و سپس ماسک جراحی‌ها را بر صورتش می‌گذارد. اما تقریباً هر پزشکی پس از تماشای این سکانس متوجه اشتباه بودن این پروتکل شد و به آن واکنش نشان داد. درواقع این احتمال وجود دارد که ماسک صورت از قبل آلوده شده باشد. پس پزشگان واقعی در ابتدا ماسک را بر صورت گذاشته و سپس دست‌هایشان را می‌شویند.

 

فیلم یادگاری مرد عنکبوتی – مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming)

مارول

 

مرد عنکبوتی پس از مدت‌ها انتظار، برای اولین بار در فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» در دنیای سینمایی مارول ظاهر شد. او به عنوان قهرمان جوانی که از حضور در این ماموریت خوشحال بود، توجه همگان را به خود جلب کرد. در «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» می‌بینیم که پیتر پارکر یک فیلم یادگاری از دوران فعالیت خود به عنوان یک انتقام‌جو تهیه کرده است.

این ترفند، راه و روشی خنده‌دار برای شروع فیلم است اما در عین حال، واقعیت آن موقعیت را نیز به چالش می‌کشد. در این فیلم، تصویر دیگری از مرد عنکبوتی در فیلم قبلی او به نمایش درمی‌آید که در آن، او از عبارت «سلام به همگی» استفاده می‌کند اما با این حال، این جمله آن چیزی نبود که مرد عنکبوتی در فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» بیان کرده بود.

 

دو مرد مورچه‌ای

نبرد پایانی فیلم پایان بازی، بسیار عظیم و حماسی بود. این نبرد نقطه عطف تمام فیلم‌های دنیای سینمایی مارول تا آن زمان بود و به همین دلیل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود. در این نبرد، تعداد زیادی از ابرقهرمانان درحال مبارزه با دیده می‌شدند و این شلوغی بسیار زیاد، گاف های دنیای سینمایی مارول را به همراه داشت.

در حین نبرد پایانی، انتقام جویان قصد داشتند تا باری دیگر یک پورتال کوانتومی باز کنند. بدین صورت، اسکات لانگ تصمیم می‌گیرد تا به سراغ ون رفته تا بتواند تونل کوانتومی را آماده کند. اما گاف MCU مربوط به حضور مرد مورچه‌ای در دو مکان به صورت همزمان است. اسکات همزمان که به سوی ون حرکت می‌کند، در قامت Giant Man‌ نیز دیده می‌شود که درحال مبارزه با ارتش تانوس است.

 

فیلم خارجی

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها