{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«کوین اسپیسی» پس از پیروزی در دادگاه آزار جنسی به سینما بازمی‌گردد

 «کوین اسپیسی» پس از پیروزی در دادگاه آزار جنسی به سینما بازمی‌گردد
کدخبر : 16427

اسپیسی اخیراً برنده پرونده ۴۰ میلیون دلاری آزار جنسی شده است.

«کوین اسپیسی» چند هفته پس از پیروزی در پرونده ۴۰ میلیون دلاری آزار جنسی در ایالات متحده و تبرئه شدن از اتهاماتی دیگر در بریتانیا، به یک فیلم مستقل بریتانیایی ملحق شد.

«ورایتی» گزارش داده است که اسپیسی در این فیلم تحت عنوان «کنترل» (Control) صداپیشگی خواهد کرد و نقشی شبیه به «کیفر ساترلند» در «باجه تلفن» خواهد داشت.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «جین فالایز» داستانی در مورد یک وزیر بریتانیایی به نام «استلا سایمونز» روایت می‌کند که رابطه مخفیانه‌ای با نخست وزیر دارد. سایمونز یک شب وقتی در راه بازگشت به خانه با خودروی هوشمند خود است، متوجه می‌شود که وسیله نقلیه‌اش توسط فردی که راز او را می‌داند ربوده شده است.

«لورن متکاف» نقش سایموزن را بازی می‌کند در حالی که «مارک همپتون» در نقش نخست وزیر ظاهر می‌شود. اسپیسی نقش مردی را بازی می‌کند که کنترل خودرو را به دست گرفته است. فیلمبرداری پروژه از اوایل سال آینده در استودیوهای کامبرول و لوکیشن‌های خارج از استودیو آغاز خواهد شد اما ضبط صحنه‌های مرتبط با اسپیسی این هفته به پایان می‌رسد.

بازیگر «زیبای آمریکایی» ماه گذشته در پرونده شکایت ۴۰ میلیون دلاری «آنتونی رپ» پیروز شد و هیأت منصفه او را مسئول تعرض جنسی به این بازیگر در نوجوانی ندانستند. این بازیگر برنده اسکار اخیراً به هفت مورد آزار جنسی دیگر متهم شده و تابستان آینده در دادگاه حضور پیدا می‌کند.

فالایز می‌گوید این نقش را علی‌رغم اتهامات مطرح شده علیه اسپیسی برای این بازیگر نوشته چرا که با فیلم‌های او بزرگ شده و یکی از هوادارانش است: «او یکی از بهترین بازیگران نسل ماست. جدا از زندگی شخصی‌اش – نمی‌توانم در این خصوص اظهار نظر کنم و اطلاعاتی ندارم – این فرصتی است برای همکاری با یکی از بزرگان بازیگری.»

اسپیسی به پرداخت ۳۱ میلیون دلار به کمپانی فیلمسازی ام‌آر‌سی شده است. این کمپانی ادعا کرده بود که اسپیسی با ارتکاب آزار جنسی در حین فیلمبرداری سریال «خانه پوشالی»  قراردادش را نقض کرده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها