{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مارگو رابی، فیلم جدیدش را از لحاظ صحنه‌های جنسی «دیوانه وار» خواند!

مارگو رابی، فیلم جدیدش را از لحاظ صحنه‌های جنسی «دیوانه وار» خواند!
کدخبر : 16437

مارگو رابی در «بابل» ساخته دیمین شزل ایفای نقش کرده که به نظر منتقدان یکی از مدعیان نامزدی اسکار است.

 مارگو رابی در «گرگ وال استریت  (The Wolf Of Wall Street) » ساخته مارتین اسکورسیزی ایفای نقش کرد که پر از دیالوگ‌های رکیک و صحنه‌های جنسی است. این بازیگر حالا می‌گوید، فیلم جدیدش «بابل» حتی دیوانه‌وارتر از «گرگ وال استریت» است.
 
  رابی به مجله  «امپایر» گفت: « یاد است  دوران فیلمبرداری گرگ وال استریت  فکر می‌کردم که دیگر اصلا در فیلمی تا این حد  دیوانه‌وار بازی نکنم. اما بعد در «بابل»‌ بازی کردم که در آن میزان سرگیجه‌آوری عیاشی وجود دارد. یکی از آزاردهنده‌ترین و پرهرج‌ومرج‌ترین صحنه‌هایی که شاهدش بوده‌ام در این فیلم است، صحنه رویارویی با یک مار. نمی‌گویم برنده این نبرد کیست، اما باور کنید، دیوانه‌وار است.»
 
رابی سه‌شنبه این هفته در مصاحبه دیگری با «بفتا» فاش کرد که «اسکورسیزی دوران فیلمبرداری  داستان‌هایی در مورد مافیا و ستارگان فیلم‌های قدیمی تعریف می‌کرد.»
 
این بازیگر ۳۲ ساله اضافه کرد که اسکورسیزی به او گفته است چه چیزی باعث می‌شود یک فیلم ماندگار شود: «نمایی را فیلمبرداری می‌کردیم که از پله‌ها بالا می‌رفتم، و او به من رو کرد و گفت که هر فیلم بزرگی نمایی از پلکان دارد. به کارگردانان زیادی گفته‌ام که «مارتین اسکورسزی» می‌گوید هر فیلم بزرگی نمایی از پلکان دارد، پس در فیلم‌تان قرار دهید.»
 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها