{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

همه چیز درباره‌ی پیش‌بینی دقیق مرگ «ملکه بریتانیا»در سریال سیمپسون‌ها

همه چیز درباره‌ی پیش‌بینی دقیق مرگ «ملکه بریتانیا»در سریال سیمپسون‌ها
کدخبر : 16435

چندین پست، عکس و میم در شبکه‌های اجتماعی که میلیون‌ها بار به صورت آنلاین مشاهده شده‌اند، ادعا می‌کنند که سیمپسون‌ها با پیش‌بینی سال و تاریخ دقیق مرگ ملکه الیزابت دوم، همچنان ثابت می‌کنند که قدرتی جادویی در پیش‌بینی وقایع دارند.

انیمیشن سیمپسون ها برای پیش بینی وقایع دنیای واقعی شهرت پیدا کرده اند و حالا برخی از طرفداران آن بر این باورند که مرگ ملکه الیزابت دوم هم در این سریال پیش بینی شده است.

رسانه های اجتماعی نشان می دهند که خالق مت گرونینگ و نویسندگان The Simpsons می دانستند که قرار است چه اتفاقی بیفتد. اولین ویدیوی مهم تیک تاک که با ۱۶.۸ میلیون بازدید در فضای مجازی منتشر شد، صحنه ای از فصل ۱۵، قسمت ۴، به نام «تک گویی های رجینا» بود، جایی که خانواده سیمپسون به بریتانیا می روند. در حین رانندگی در اطراف، ماشین هومر سیمپسون به عقب کالسکه ملکه برخورد و آن را واژگون می کند. این ویدئو روی یک تکه کاغذ در کالسکه که روی آن نوشته شده است "۸.۹.۲۰۲۲" بزرگنمایی می شود، که اتفاقا تاریخ مرگ ملکه در زندگی واقعی است. برخی از افراد از این دقت و به اصطلاح «پیش بینی» شگفت زده شدند، اما بسیاری دیگر به سرعت به این نکته اشاره کردند که ویدیو ویرایش شده است و تاریخ در نسخه اصلی ظاهر نشده است. کاربران توییتر نیز این ویدئو را دوباره به اشتراک گذاش

فیلم خارجی

تند، برخی این پیش بینی را باور کردند، اما برخی دیگر آن را رد کردند.

اگرچه ملکه الیزابت دوم در شش قسمت از سیمپسون ها به تصویر کشیده شده است، اما تنها در اپیزود «مونولوگ های رجینا» زندگی او به خطر افتاد. در این اپیزود که در لندن اتفاق می افتد، تعدادی از بریتانیایی ها از جمله نخست وزیر وقت تونی بلر، ایان مک کلن بازیگر و نویسنده جی کی رولینگ نقش خود را بازی می کردند.

 

برخی از طرفداران سیمپسون ها نیز معتقدند این سریال شیوع آبله میمون را پیش بینی کرده بود. به نظر می رسد یک کلیپ مربوط به سال ۱۹۹۵ نشان می دهد که بارت و میلهوس هر دو پس از بازی با یک میمون بیمار می شوند. فصل ۷، اپیزود ۳، "Home Sweet Homediddly-Dum-Doodily" میمونی را می بیند که روی سر بارت می خزد و به او شپش می زند، در همین حال، میلهوس را می بینیم که تب دارد و بیمار می شود. دیگران به سرعت به این موضوع اشاره کردند که آبله میمون چیز جدیدی از زمان تشخیص اولین مورد در انسان در جمهوری دموکراتیک کنگو در سال ۱۹۷۰ نیست.

در طول ۷۲۸ قسمت سریال کارتونی طولانی مدت، نمونه های قابل توجهی از داستان های سیمپسون ها که به واقعیت پیوستند، وجود داشته است. اینها شامل اشاره به رئیس جمهور ترامپ در اپیزود «بارت به آینده»، ادغام دیزنی و فاکس در "When You Wish Upon a Star" در سال ۱۹۹۸ و همه گیری کوید ۱۹ در اپیزود «حاشیه در زنجیر» در سال ۱۹۹۳ است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها