{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پیشنهاد پنج فیلم برای یک روز بارانی!

پیشنهاد پنج فیلم برای یک روز بارانی!
کدخبر : 16448

نوشتار بهترین فیلم برای تماشا در یک روز بارانی دقیقا برای همین روز که شاهد باران پاییزی زیبا هستیم فراهم شده است. پیشنهاد ما اما به شما، این است که لحظاتی را به تماشای باران بپردازید و بعد از به دست آوردن کمی آرامش، با خانواده، به تماشای فیلم‌هایی بپردازید که طرفداران بسیار زیادی دارند. برای اطلاع از این آثار تا انتها نوشتار بهترین فیلم برای تماشا در یک روز بارانی همراه ما باشید.

 

The Goonies

این یک فیلم کلاسیک و نوستالژی دوران کودکی برای بسیاری از علاقه‌مندان و طرفداران صنعت فیلم‌سازی است. این اثر به مخاطبان القا می‌کند که آنان نیز در حل ماجراجویی با شخصیت‌های اصلی فیلم هستند.

این اثر که برای یک روز سرد و بارانی، بسیار مناسب است چرا که همه احساسات شما را برمی‌انگیزد. گروهی از افراد جوان نقشه‌ای باستانی را کشف می‌کنند و برای یافتن گنج گمشده یک دزد دریایی افسانه‌ای وارد ماجراجویی جذابی می‌شوند.

 

فیلم خارجی

 

 

The Back To The Future Trilogy

این اثر یکی از خنده‌دارترین فیلم‌های دهه 80 است که علاوه بر سرگرم کردن مخاطب و ساختن لحظاتت شیرین برای او،‌ سفر از شهر کوچک کالیفرنیا، به آینده، و غرب وحشی را تصویر سازی می‌کند.

این اثر یکی از خانوادگی‌ترین آثار موجود در فهرست بهترین فیلم برای تماشا در یک روز بارانی فیگار است که به روایت زندگی مارتی مک فلای، یک دانش‌آموز دبیرستانی 17 ساله می‌‌پردازد که به طور تصادفی در سفری در زمان قرار می‌گیرد.

دلورین که توسط دوست نزدیکش، که دانشمند عجیب و غریبی به نام داک براون است، اختراع شده، او که به ناچار سی سال به گذشته فرستاده می‌شود باعث شکل گیری داستان خواهد شد.

فیلم خارجی

 

The Shrek Series

غول سبز رنگ محبوب قصه‌ها امروز در این نوشتار قرار داده شده است. شرک یکی از دوست‌داشتنی‌ترین فیلم‌های نسل خودش است. این اثر با هنرمندی شخصیت‌های بزرگ و صداپیشگی خنده‌دار، به اثری بسیار خاطره انگیز، تبدیل شده است.

روایت فانتزی و افسانه‌ای این اثر، به معروفیتش بسیار افزوده است. سری فیلم‌های شرک که از سال 2001 میلادی شروع به اکران کرده است، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای روزهای بارانی باشد. چرا که این اثر، اصلا محدودیت سنی ندارد و همه می‌توانند از تماشای آن، لذت بسیار ببرند.

داستان درباره یک ارباب پست موجودات افسانه‌ای است که شرک را مجبور می‌کند به جستجو برود و شاهزاده خانمی را که در بند اسارت است، برای ارباب نجات بیاورد تا سرزمینش را پس بگیرد.

 

فیلم خارجی

 

 

 10Things I Hate About You

فیلم 10 چیز که درباره تو از آن نفرت دارم در واقع یک کمدی رمانتیک کلاسیک است که محصول سال 1999 میلادی بوده و یکی از اصلی‌ترین فیلم‌هایی است که آرامش را روانه وجودتان می‌کند.

این اثر که در بین نوجوانان طرفداران بسیاری دارد می‌تواند یک انتخاب درست برای این روزهای بارانی باشد. این فیلم با بازی هیث لجر، باعث شد تا نسلی از طرفداران عاشق ستاره آینده سینما شوند.

این فیلم فوق‌العاده جذاب، پر از نقل قول‌ها و شخصیت‌های به یاد ماندنی است که این اثر را به بهترین فیلم مخصوص روزهای بارانی تبدیل کرده است. پایان خوش و کمدی این فیلم، باعث جذب مخاطب شده است.

داستان از جایی شروع می‌شود که یک نوجوان زیبا و محبوب نمی‌تواند بیرون برود و سر قرار ملاقاتش حاضر شود چرا که خواهر بزرگتر و بداخلاقش باید کاری را انجام دهد و شخصیت اصلی داستان را منتظر می‌گذارد.

 

 

فیلم خارجی

 

 

Finding Nemo

در حالی که فیلم‌های دزدان دریایی مخاطبان خود را به دریا می‌برند، Finding Nemo آن‌ها را به اعماق اقیانوس می‌آورد تا با گروه رنگارنگ ساکنانش ملاقات کنند. این اثر نیز، مانند اکثر فیلم‌های پیکسار، پیام احساسی‌اش را با یک ماجراجویی سرگرم‌کننده و کمی طنز ترکیب می‌کند.

پیکسار همیشه خلاقیت را چاشنی آثارش می‌کند و همین نیز به کیفیت بالا و محبوبیت بی‌اندازه ساخته‌هایش، می‌افزاید. داستان این اثر عشق یک پدر به تنها فرزندش را به تصویر می‌کشد.

پس از اینکه نمو به دلیل کنجکاوی‌اش پا در ماجرایی می‌گذارد که او را ناخواسته در دل خطر انداخته و از پدرش دور می‌کند، پدر در جست و جوی پسرش در دل اقیانوس، سفرش را آغاز می‌کند.

فیلم خارجی

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها