{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

چهار بازیگر زنی که نقش مردان را به خوبی بازی کردند!

چهار بازیگر زنی که نقش مردان را به خوبی بازی کردند!
کدخبر : 16507

گاهی برای شخصیت‌های مرد در فیلم‌های سینمای بازیگر زن انتخاب می‌شود که کار این بازیگران را سخت‌تر می‌کند.

بعضی از بازیگران زن معروف هالیوود علاوه بر آن که نقش آفرینی‌های چشم گیری در سکانس‌ها و نقش‌های زنانه ارائه داده‌اند، ثابت کرده اند که می‌توانند نقش‌های کاملا متفاوتی را نیز بازی کنند. در این جا می‌توانید بازیگران مشهور زن را ببینید که در فیلم‌ها نقش مرد را بازی کرده اند.

رویا تیموریان در «شیفتگی»

رویا تیموریان را در جشنواره فیلم فجر چند سال قبل در شمایل مرد دیدیم؛ آن هم در فیلمی به کارگردانی علی زمانی عصمتی. او در این فیلم نقش زنی را بازی می‌کند که سال‌ها با ظاهری مردانه زندگی کرده است. این فیلم به دلیل سرتراشیده تیموریان فعلا اجازه اکران ندارد.

 

 

فیلم خارجی

 

گوئینت پالترو در «شکسپیر عاشق»

در این فیلم، نقش آفرینی پالترو مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. پالترو در این فیلم نقش زنی به نام ویولا را بازی می‌کند که البته برای برای بازی در یک نمایش خودش را به عنوان پسری با نام توماس جا می‌زند. بازیگران زیادی برای این نقش تست دادند که فقط گوئینت پالترو توانست از پس آن بر بیاید.

 

 

فیلم خارجی

 

 

هیلاری سوانک در «پسر‌ها گریه نمی‌کنند»

سوانک بازیگری است که می‌تواند در فیلم‌های رمانتیک و یا کمدی مخاطباش را به گریه و خنده بی اندازد، اما از طرفی هم می‌تواند نقش یک ورزشکار بوکس را بازی کند و گاهی هم در نقش یک مرد ظاهر شود.

 

فیلم خارجی

آزاده زارعی در «آمین خواهیم گفت»

آزاده زارعی در فیلم «آمین خواهیم گفت» به کارگردانی سامان سالور آنقدر خوب در شمایل یک پسر ظاهر شد که کمتر مخاطبی تا پایان فیلم توانست تشخیص بدهد که بازیگر این نقش یک زن است.

فیلم خارجی

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها