{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پنج تا از عجیب‌ترین لباس‌های جهان بر تن ستاره‌ها

پنج تا از عجیب‌ترین لباس‌های جهان بر تن ستاره‌ها
کدخبر : 16537

یکی از مراسم‌هایی که برای سلبریتی‌ها از لحاظ پوشش و استایل دارای اهمیت است، مراسم «مت گالا» است. Met Gala یا Met Ball کـه بـه طور رسمی Gala موسسه لباس یا مزایای موسسه لباس نامیده می‌شود. اولین دوشنبه ماه مه در هر سال، مخصوص برگزاری این جشن و رویداد بزرگ اسـت.مت گالا بزرگترین شب مد سال اسـت و بـه پوشاک و صنعت مد نگاهی هنری دارد و برخی شخصیت‌های‌ شرکت کننده با لباس خاصی کـه می‌پوشند، نیم نگاهی بـه مسائل و معضلات اجتماعی دارند. در  ادامه به معرفی پنج تا از عجیب و جالبترین لباس‌های این مراسم می‌پردازیم. 

لباس کیم پتراس Kim Petras، انسانی در لباس اسب

لباس کیم پتراس در م

 کیم پتراس اقدام به پوشیدن یکی از عجیب‌ترین و خشن‌ترین لباس‌های شب مراسم مت گالا 2021 نمود. این اولین بار است که کیم پتراس به عنوان یک دختر اسبی بر روی فرش قرمز مت گالا رفته است. لباس کیم شامل یک بالا تنه از برند کولینا استرادا با نیم تنه سه بعدی سر اسب و پایین تنه نیز فقط یک دامن کوتاه بود. همچنین کیم موهای خود را به صورت یک دم اسبی بسیار بلند بافته بود که ظاهر بسیار عجیبی به وی می‌داد. در نظر تماشاگران این مراسم یکی از عجیب‌ترین لباس‌ها متعلق به کیم پتراس بود.

لیل ناس، شوالیه طلایی مراسم

لیل ناس در مراسم مت گالا 2021

لیل ناس 22 ساله، نوازنده سیاه‌پوست حاشیه ساز و معروف در مراسم مت گالا 2021، با ظاهری عجیب و بسیار حاشیه ساز ظاهر شد. او با پوشیدن یک شنل بسیار بلند به رنگ طلایی و جنس مخمل ورودی خیره کننده در این مراسم داشت. یکی از عجیب‌ترین بخش‌های لباس لیل ناس در این مراسم یک زره طلایی بود که نظرات بسیاری را به خود جلب کرد و او صاحب یکی از عجیب‌ترین لباس‌های مراسم مت گالا 2021 لقب گرفت.

 

جرد لتو همراه با سر بریده خودش!

در مت گالا 2019 یکی از برندهایی که متفاوتترین طراحی را ارائه داد، برند گوچی بود. در این مراسم جرد لتو بازیگر مشهور هالیوود با لباسی عجیب از این برند بر روی فرش قرمز حضور یافت.  لتو با یک سر همانند خودش در دست به روی فرش قرمز آمد و نگاه همگان را به خود جلب کرد. این ایده پیش از این در فشن شوهای گوچی اجرا شده بود که طرفاداران زیادی دارد.

فیلم خارجی

 

بیلی پورتر بر تخت روان 

از دیگر چهره‌هایی که در مت گالا دوربین‌‍ها را به سمت خود چرخاند، بیلی پورترِ همواره خبرساز بود که سوار بر یک کجاوه بر دوش مردان قوی هیکل وارد مراسم شد و بعد از پیاده شدن در حالی که بال‌های طلایی اش را از هم گشوده بود مانند یک تندیس درخشید.

فیلم خارجی

بیلی آیلیش با لباسی از دنیای نقاشی

-لباس بیلی آیلیش از ان دسته لباس‌هایی بود کـه بیشترین شباهت را بـه تم و موضوع مت گالای امسال داشت. پوست صاف و روشن او باعث می‌شد کـه دقیقا شبیه یک نقاشی هنری باشد و حتی وی را تشبیه بـه یک نقاشی از جان سینگر سارجنت کرده بودند. لباس او از برند گوچی بود.

مراسم مت گالا + بهترین لباس های مت گالا 2022 (عکس)

 

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها