{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اگر «جک اسپارو» را دوست داشتید این چهار فیلم را از دست ندهید!

اگر «جک اسپارو» را دوست داشتید این چهار فیلم را از دست ندهید!
کدخبر : 16578

در دریایی آرام، با موجهایی که به آرامی بهم کوبیده می شوند، کشتی ای در مسیرش در حال حرکت است. خدمه شاد آن آواز می خوانند و مشغول دست انداختن یکدیگرند. ناگهان، گلوله توپی به سمت کشتی شلیک می شود و درحالی که همه خدمه در حال فرار کردن هستند، منفجر می شود.

دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean ) یکی از بهترین فیلم های جانی دپ و همچنین یکی از بهترین فیلم های ساخته شده درباره دزدان دریایی است. اگر دزدان دریایی کارائیب را دوست دارید، پس حتما از جانی دپف دریاها، کشتی ها، صحنه های مبارزه اکشن، موجودات عجیب و برتر از هر چیزی، دزدان دریایی، خوشتان می آید. به همین دلیل در اینجا می‌خواهیم فیلم های مشابه دزدان دریایی کارائیب را به شما معرفی کنیم.

ماجراهای تن ‌تن: راز اسب شاخدار   The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn  – ۲۰۱۱

یک انیمیشن موشن کپچر به کارگردانی استیون اسپیلبرگ با بازی جیمی بل در نقش تن تن و اندی سرکیس در نقش کاپیتان هدوک. تن تن طرحی از کشتی اسب شاخدار را خریداری می کند، که گفته می شد برای حمل طلا مورد استفاده قرار می گرفت اما در دریا گم شد. این طرح در خانه تن تن به سرقت می رود،  اما از یکی از کمدهای خانه صدایی به گوش می رسد. در آنجا یکی از اشعار سر فرانسیس هادوک، آخرین کاپیتان اسب شاخدار  وجود دارد. تن تن که زندگی خود را در آستانه خطر دیده سعی می کند سارق را بیابد، اما این ماجراجویی به ماجراجویی یافتن راز اسب شاخدار و دستیابی به خود کشتی منجر می شود.

فیلم خارجی

جزیره گنج – Treasure Island  – ۱۹۵۰

یک فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته آر.ال.استیونسون، که یکی از بهترین فیلم ها درباره سرقت گنج، فساد، طمع، مبارزه و ماجراجویی است. داستان درباره جیم هاوکینز است که به همراه مادرش یک مسافرخانه کوچک را اداره می کند. یک روز یک دزد دریایی سابق به نام کاپیتان ویلیام بونز که اکنون مست و لایعقل است به مسافرخانه می آید. او پس از ملاقات با دو دزد دریایی دیگر، یک نقشه گنج پر از علامت های سیاه را به جیم می دهد. همان شب دزد دریایی مرده و به مسافرخانه حمله می شود. جیم نقشه را به تریلاونی نشان می دهد که با جمع آوری خدمه، از جمله لانگ حان سیلور، به شکار گنج می رود. این گروه به دریا رفته و پس از رخ دادن اتفاقاتی، یکدیگر را کشته، دیگران را به قتل رسانده و با برداشتن پول آن ها به سفر خود ادامه می دهند.

 

فیلم خارجی

 

 پن – Pan  – ۲۰۱۵

یک فیلم فانتزی سال ۲۰۱۵ با بازی لوی میلر در نقش پتر پن، و هیو جکمن در نقش  ریش سیاه، که از نظر عناصر فانتزی، ماجراجویانه و رازآلود، با دزدان دریایی کارائیب شباهت هایی دارد. پتر، یک پسر یتیم است که از مادرش نامه ای دریافت می کند، با این مضمون که “در این جهان یا جهان دیگر یکدیگر را خواهند دید.” پتر به دلیل انجام کارهای نادرست توسط دزدان دریایی گرفتار می شود. ریش سیاه، کاپیتان کشتی، که از دست شرارت های پتر خسته شده او را از عرشه به بیرون پرت کرده و متوجه می شود که این پسر می تواند پرواز کند. پتر با کمک هوک فرار کرده و هوک به او می گوید که در جهان دیگری است و باید ریش سیاه را شکست داده و بکشد.

فیلم خارجی

 

دزد دریایی‒ The Buccaneer ‒ ۱۹۵۸

در داستانی کاملا تخیلی از جنگ ۱۸۱۲ ژنرال “اندرو جکسون” گروه کوچکش را آماده می کند تا از نیواورلئان در برابر انگلیسی ها دفاع کنند. اما چیزی نمانده تا ۱۲۰۰ سرباز او از ۱۶۰۰۰ سربازان انگلیسی شکست بخورند، و نتیجه جنگ این است که توسط آخرین دزد دریایی آن زمان، “جین لافیت” انتخاب شوند. او قلبش برای آمریکا می تپد اما دولت از او متنفر است. برای نجات سرزمین مادری عزیزشان، اتحادی ناخوشایند بین ژنرال و دزدان دریایی شکل می‌گیرد. این فیلم اقتباسی از فیلمی با همین نام ساخته “کیسل بی دمیل”  در سال ۱۹۳۸ بوده است.

فیلم خارجی

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها