{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ظاهر متفوت «شایا لباف» در فیلم Megalopolis

ظاهر متفوت «شایا لباف» در فیلم Megalopolis
کدخبر : 16652

لباف در محل فیلمبرداری «مگالوپلیس» با لباس سفید و اکسسوری‌های طلا دیده شده است.

«شایا لباف» یکی از بازیگران فیلم پرستاره «مگالوپلیس» (Melgalopolis) به کارگردانی «فرانسیس فورد کاپولا» به تازگی در محل فیلمبرداری پروژه با ظاهری غیرقابل‌تشخیص دیده شده است. این بازیگر ۳۶ ساله با فیلم‌های «تبدیل‌شوندگان» (Transformers) به شهرت رسید و سپس در فیلم‌هایی چون «خشم» (Fury) و «تکه‌هایی از یک زن» (Pieces of a Woman) با بازیگرانی چون «برد پیت» و «ونسا کربی» همکاری کرد.

 

Fm6_6U0aMAUWW-e

لباف حالا در تازه‌ترین ساخته کاپولا با «آدام درایور»، «ناتالی امانوئل»، «جان ویت»، «فورست ویتاکر»، «لورنس فیشبورن»، «جیسون شوارتزمن»، «کاترین هانتر»، «جمیز رمار»، «گریس وندروال»، «تالیا شایر» و «آبری پلازا» همکاری کرده است.

ماه گذشته «هالیوود ریپورتر» گزارش داد که کاپولا بعضی از اعضای گروه تولید از جمله طراح صحنه و تمامی اعضای گروه جلوه‌های ویژه را اخراج کرده و در محاسبه بودجه فیلمبرداری پروژه با فناوری‌های نوین مرتکب خطا شده اما فیلمساز این شایعه را تکذیب کرد و گفت: «خطاب به آن‌ها می‌گویم: «ها، ها، فقط صبر کنید و ببینید.»»

کاپولا در مصاحبه با «ددلاین» اضافه کرد: «هیچ‌وقت از همکاری با بازیگرانی این‌چنین سخت‌کوش‌اند و روش‌های غیرمتعارف را دستیابی به راه‌حل‌های پنهان جست‌وجو می‌کنند لذت نبرده‌ام. همکاری با این بازیگران هیجان‌انگیز است، و تصویربرداری فیلم همان چیزی بوده که امیدوار بودم باشد.»

 

Fm6_6VMaYAEoE3B

در خلاصه داستان «مگالوپلیس» آمده است: «شهردار نیویورک در ستیز با سرمایه‌داری است که می‌خواهد با استفاده از یک ماده پلاستیکی ارزان-قیمت و نوآورانه آرمان‌شهری به نام «مگالوپلیس» بسازد.»

لباف فوریه سال گذشته در مصاحبه با مجله «جی‌کیو» گفته بود که «مگالوپلیس» یک «داستان عاشقانه» است: «یک زن میان تعهد به دو مرد قرار گرفته. اما نه فقط دو مرد. هر مرد اصول فلسفی خودش را دارد. یکی پدر زن است که او را بزرگ کرده، روی پایش نشانده و به او لاتین یاد داده و نگاه سنتی‌تری به جامعه دارد، از نوع نگاه مارکوس اورلیوس. دیگری که مشعوق اوست، دشمن پدر است اما این نگاه بسیار مترقی‌تر را دارد که «بیایید به آینده جهش کنیم، بیایید از همه این مزخرفات که بشریت را به مدت ۱۰ هزار سال آلوده کرده جهش کنیم. بیایید در جست‌وجوی هویت واقعی خود باشیم که گونه‌ای دارای درک، دوستانه، و شادی‌آفرین است.»

سال گذشته شایعه اخراج لباف از فیلم «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) نیز شنیده شد اما او با انتشار ویدیویی ثابت کرد که از این فیلم کناره‌گیری کرده است. لباف آخرین بار در فیلم «پادره پیو» (Padre Pio) ظاهر شده است.

فیلم خارجی

 

 

 

منبع : وبسایت 30nama news

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها