{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«مایکل بی» به خاطر کشتن یک کبوتر در ایتالیا تحت پیگرد قرار گرفت !

«مایکل بی» به خاطر کشتن یک کبوتر در ایتالیا تحت پیگرد قرار گرفت !
کدخبر : 16617

هفته پیش گزارش شد که بی در جریان فیلمبرداری «۶ زیرزمینی» نتفلیکس با کشتن یک کبوتر تحت پیگرد قرار گرفته است.

«مایکل بی» تکذیب می‌کند که در حین فیلمبرداری فیلم اکشن «۶ زیرزمینی»  نتفلیکس در ایتالیا یک کبوتر را کشته است. «رپ» گزارش داده است که کارگردان «تبدیل‌شوندگان» (Transporters) در سال ۲۰۱۸ وقتی «۶ زیرزمینی» با بازی «رایان رینولدز» و «پیمان معادی» را در ایتالیا تولید می‌کرد چندین مرتبه تلاش کرده به مقامات این کشور ثابت کند پرنده‌ای را نکشته است.

بی با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «من یک دوست‌دار حیوانات شناخته‌شده و یک فعال حقوق حیوانات بزرگ هستم. هیچ جانوری که بخشی از تولید این پروژه باشد مجروح یا مصدوم نشد. یا هر پروژه دیگری که در طول ۳۰ سال گذشته ساخته‌ام.»

فیلمساز ادامه می‌دهد: «مدرک ویدیویی روشنی داریم، گروه کثیری از شهود، و مأموران امنیتی که ما را از این اتهامات تبرئه کردند. و کذب بودن تصویر منتشر شده توسط پاپاراتزی‌های آن‌ها که گزارشی دروغین را باعث شده بود ثابت شد.»

او اضافه می‌کند: «از سوی مقامات ایتالیایی این فرصت به من داده شد که با پرداخت جریمه ناچیزی این پرونده را خاتمه دهم، اما مخالفت کردم چون حاضر نبودم بپذیرم که به حیوانی صدمه زده‌ام. پرونده‌ای در دادگاه در حال بررسی است بنابراین نمی‌توانم جزئیاتش را بگویم، اما تردیدی ندارم که پیروز خواهم شد.»

کبوتر در ایتالیا یکی از انواع پرندگانی‌ست که کشتن، صدمه زدن و نگه‌داری آن‌ها غیرقانونی است. فیلمبرداری «۶ زیرزمینی» از ۳۰ ژوئیه ۲۰۱۸ در چند شهر ایتالیا آغاز شد و ۵ دسامبر آن سال به پایان رسید. نتفلیکس در آن زمان اعلام کرد که این پروژه را با ۱۵۰ میلیون دلار تولید کرده است و دنباله آن را نخواهد ساخت.

 

منبع : وبسایت 30NAMA NEWS

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها