{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فیلم «گلادیاتور ۲» در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد

فیلم «گلادیاتور ۲» در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد
کدخبر : 16696

تاریخ اکران «گلادیاتور ۲» اعلام شد.

فیلم «گلادیاتور ۲»  به کارگردانی «ریدلی اسکات» در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. پارامونت دقایقی پیش اعلام کرد که این دنباله با بازی «پل مسکال» نامزد اسکار در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ روی پرده می‌رود.

پیش‌تر گزارش شده بود که «پل مسکال» ستاره سریال «آدم‌های عادی» (Normal People) و فیلم «افترسان»  جانشین «راسل کرو» در نقش «ماکسیموس» نخواهد شد و نقش «لوسیوس» فرزند پسر «لوسیلا» با بازی «کانی نیلسن» در قسمت اول فیلم را بازی می‌کند. لوسیوس خواهرزاده «کومودوس» با بازی «واکین فینیکس» رهبر امپراطوری روم بود که توسط «ماکسیموس» با بازی «راسل کرو» در قسمت اول به قتل رسید.

قسمت اول «گلادیاتور» ۵ می سال ۲۰۰۰ روی پرده رفت و در سراسر دنیا بیش از ۴۰۰ میلیون دلار فروخت و ۱۱ نامزدی اسکار را دریافت کرد. در مراسم اسکار آن سال «گلادیاتور» برنده جایزه بهترین فیلم سال و بهترین بازیگری برای کرو و نقش «ماکسیموس» شد.

کرو پیش‌تر تأیید کرده بود که در این دنباله نقش‌آفرینی نمی‌کند: «نمی‌دانم در آن مقطع چه اتفاق دیگری روی می‌دهد، اما هدف این است. یعنی یک بازسازی نیست. و یک دنباله مستقیم هم نیست. این‌گونه نیست که یک روز بعد باشد، می‌دانید، ۳۰ سال یا در همین حدود گذشته. و سپس آن وضع پدید می‌آید.»

در حال حاضر قرار نیست فیلم بلاک‌باستر دیگری در تاریخ ۲۲ نوامبر سال ۲۰۲۴ اکران شود. اما «گلادیاتور ۲» ۲۷ نوامبر آن سال با یک عنوان انیمیشن از استودیوی دیزنی رقابت خواهد کرد.

 

منبع: وبسایت 30nama news

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها