{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پنج بازیگری که پیش از اکران فیلم خودشان فوت کردند!

پنج بازیگری که پیش از اکران فیلم خودشان فوت کردند!
کدخبر : 16649

سینما هنر- صنعتی است که خطرات خود را دارد و نمونه آن ده بازیگری است که قبل از اتمام فیلمبرداری فیلمی که در آن مشغول بازی بودند از دنیا رفتند.

در فیلم‌های سینمایی همواره اتفاقات عجیب و غیر منتظره رخ می‌دهد  که تماشاگر را شگفت زده می‌کند، اما گاهی این اتفاقات در مورد بازیگران رخ می‌دهد و همه عوامل فیلم را بهت زده می‌کند. یکی از این موارد فوت بازیگران پیش از اکران فیلم است. در واقع این هنرمندان هرگز نمی‌توانند آخرین هنرنمایی خود را تماشا کنند. در ادامه به معرفی پنج تا از این بازیگران می‌پردازیم. 

 

براندون لی در نقش اریک دراون – کلاغ (Crow)

فیلم

 

براندون لی تنها هشت سال داشت که پدرش بروس لی درگذشت. اما براندون هم بازیگر خوش آتیه‌ای بود و می‌توانست یک سوپراستار شود، هر چند متاسفانه در جریان فیلم‌برداری آخرین فیلمش کشته شد. فیلم «کلاغ»، داستان مردی را روایت می‌کند که به دنبال انتقام گرفتن از کسانی است که نامزدش را کشته‌اند. این فیلم توانست به یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های دهه‌ی ۹۰ تبدیل شود.

با این حال تماشای آن کار ساده‌ای نیست زیرا تماشاگران، خوب می‌دانند که ستاره‌ی فیلم در حین ساخت آن درگذشته است. در طول صحنه‌ای که در آن تیراندازی می‌شود، یک تصادف عجیب باعث شد که لی مورد اصابت گلوله‌ی واقعی قرار بگیرد و کشته شود. البته بیشتر قسمت‌های فیلم، پیش‌تر فیلم‌برداری شده بود و بنابراین او هم همانند پدرش پس از مرگ به یک افسانه تبدیل شد.

 

 

 

رد فاکس در فیلم خانواده سلطنتی

مرگ رد فاکس در سال 1991 و در صحنه فیلمبرداری فیلم خانواده سلطنتی یکی از مرگ هاس طنزآلود دنیاست چرا که وی در یک شوی تلویزیونی در برابر همسرش وانمود به سکته قلبی کرده بود و بعد اعلام کرد که شوخی کرده است.

نکته جالب اینجاست که همین نقش را در فیلم داشت. برای همین تا دقایقی همه فکر می کردند که این بازیگر 68 ساله شوخی می کند و وقتی پی به واقعی بودن خمله قلبی بردند که کار از کار گذشته بود!

 

فیلیپ سیمور هافمن/ The Hunger Games: Mockingjay – Part 2

 

خبر مرگ فیلیپ سیمور هافمن Philip Seymour Hoffman در دوم فوریه ۲۰۱۴ همه دنیا را شوکه کرد. او مشغول بازی در یکی از نقش‌های اصلی «عطش مبارزه: زاغ مقلد – بخش ۲» بود که بیشتر قسمت‌های آن ضبط شده بودند. جسد هافمن در حمام آپارتمانش درحالی‌که سوزن تزریق مواد در دستش بود پیدا شد.

 

فیلم خارجی

خون تیره

«ریور فونیکس» در سال ۱۹۹۳ و در حالی که تنها سه هفته به پایان فیلمبرداری «خون تیره» مانده بود، بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر در ۲۳ سالگی جان باخت. مرگ این بازیگر جوان که برادر «یواخین فونیکس» – بازیگر مشهور هالیوودی – است، از پر سر و صداترین اتفاقات هالیوود بود و از آن به عنوان یکی از فجیع‌ترین و تکان‌دهنده‌ترین‌ها نام برده شد. خانواده و دوستان او تا چندین سال بعد در مورد این اتفاق صحبتی نکردند و بعضی از آن‌ها هنوز هم از آن یاد نمی‌کنند. فیلم «خون تیره» به دلیل پیچیدگی‌های قانونی پس از مرگ ریور فونیکس تا سال‌ها ناتمام ماند تا این که «جورج سلویزر»، کارگردان فیلم یک کمپانی آلمانی را متقاعد به سرمایه‌گذاری کرد، اما خانواده فونیکس به مقابله با اکران فیلم پرداختند و این فیلم تنها در سال ۲۰۱۳ در چند جشنواره سینمایی به روی پرده رفت.

 

فیلم خارجی

 

پل واکر

ماه گذشته «پل واکر»، بازیگر مجموعه فیلم‌های اکشن «سریع و خشن» در یک تصادف رانندگی در کالیفرنیا در سن ۴۰ سالگی درگذشت. واکر» نقش‌آفرینی در فیلم‌های «سریع و خشن» را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرد و در تمامی شش قسمت از این فیلم پرفروش مقابل دوربین رفت. وی در حالی‌ که عازم یک مراسم خیریه با دوستش بود، دچار سانحه رانندگی شد و پلیس ماشین آنها را در حالی که در آتش می‌سوخت پیدا کرد و مرگ دو سرنشین آن تایید شد.

فیلم خارجی

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها