{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

همه چیز درباره مسابقه «بازی مرکب» در دنیای واقعی با جایزه میلیون دلاری! + ویدئو

همه چیز درباره مسابقه «بازی مرکب» در دنیای واقعی با جایزه میلیون دلاری! + ویدئو
کدخبر : 16716

نتفلیکس قصد ندارد از موفقیت سریال «اسکوئید گیم» یا همان «بازی مرکب» صرف‌نظر کند.

نتفلیکس پس از موفقیت سریال «اسکویید گیم» تصمیم گرفت این دنیای عجیب را در واقعیت برای شرکت کننندگان علاقه‌مند فراهم کند. این شرکت چندی پیش اعلام کرد که این سریال برای ساخت فصل دوم آماده می‌شود و حالا گفته شده که یک ریلیتی شوی جدید به نام «Squid Game: The Challenge» هم ساخته خواهد شد که مشابه سریال 456 نفر را در یک مسابقه چالشی قرار می‌دهد.

در این ریلیتی شوی 10 قسمتی 456 نفر در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و در مسابقاتی شبیه مسابقات سریال و چند بازی جدید حاضر می‌شوند. البته بدیهی است که برخلاف سریال عواقب سختی در انتظار شرکت‌کنندگان این مسابقه نیست و کسی کشته نخواهد شد. با این حال، کسی که بتواند تا پایان مسابقه دوام بیاورد، برنده یک جایزه 4.56 میلیون دلاری می‌شود.

 

شرایط شرکت در مسابقه اسکوئید گیم چیست؟

نتفلیکس حالا از مردم سراسر دنیا که به زبان انگلیسی مسلط هستند دعوت کرده تا برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کنند. ریلیتی شوی اسکوئید گیم در بریتانیا فیلم‌برداری خواهد شد اما هنوز نمی‌دانیم که چه زمانی باید منتظر پخش این برنامه باشیم. در دعوت‌نامه این شرکت گفته شده که شرکت‌کنندگان احتمالا در اوایل سال 2023 تا چهار هفته درگیر ضبط این برنامه خواهند بود و باید حداقل 21 سال سن داشته باشند.

اسکوئید گیم

ساخت اسپین‌آف از یک سریال محبوب اتفاق عجیب و شگفت‌انگیزی نیست. «بازی مرکب» محبوب‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس است که جوایز مختلفی را از گلدن گلوب و مراسم SAG دریافت کرده. این شرکت به خصوص در شرایطی که برای اولین بار در دهه اخیر با افت تعداد مشترکین روبرو شده، سعی دارد برنامه‌های جذاب‌تری بسازد و رقابت جدی‌تری با سرویس‌های استریم جدید داشته باشد.

«هوانگ دونگ-هیوک»، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Squid Game چند روز پیش در بیانیه‌ای درباره این اثر گفته بود: «12 سال طول کشید تا فصل اول اسکوئید گیم پارسال بالاخره ساخته شود. اما 12 روز طول کشید تا این سریال به محبوب‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس تبدیل شود.»

اطلاعات جدیدی که توسط رولینگ استون منتشر شده‌اند حاکی از این هستند که برخی از بازیکنان این مسابقه که خواستار فاش نشدن نامشان بوده‌اند اعلام کردند که تعدادی از بازیکنان در مراحل مختلف بازی از امتیازات ویژه‌ای برخوردار می‌شدند؛ در حالی که برخی دیگر علیرغم به اتمام رساندن مراحل بازی از راه‌یابی به مراحل بعدی باز ماندند.

بی‌عدالتی در اسکویید گیم واقعی؛ اینفلوئنسرها مورد لطف سازندگان بازی

مصاحبه یکی از شرکت‌کنندگان در مسابقه اسکویید گیم را در زیر مطالعه می‌فرمایید:

«برخی شرکت‌کنندگان بازی که اغلب اینفلوئنسرهای اینستاگرام و تیک‌تاک هستند، حتی پیش از اعلام نتایج یک مرحله بازی برای مرحله بعد انتخاب شده بودند؛ در حال که عدم راهیابی برخی دیگر از آن‌ها به مراحل بالاتر از ابتدا قابل پیش‌بینی بود! در برخی موارد شاهد شکسته شدن تعدادی از قوانین بازی بودیم. این قانون‌شکنی‌ها تا جایی پیش رفت که حتی برخی بازیکنان حذف شده بار دیگر به مسابقه بازگشته و در مراحل بالاتر شرکت کردند.»

همچنین یکی دیگر از شرکت‌کنندگان سابق مسابقه تلویزیونی اسکویید گیم نیز در خصوص آن گفت:

«شوی تلویزیونی اسکویید گیم در حقیقت یک سریال تلویزیونی و نه یک شوی تلویزیونی بوده که از سناریوی از پیش طراحی‌شده استفاده می‌کرده است.

در همین خصوص همچنین دو بازیکن دیگر بازی اعلام کردند که بلیط برگشت آن‌ها از محل برگزاری شوی اسکویید گیم به لندن دقیقا برای روز پس از حذف شدن‌شان رزرو شده بوده که نشان‌گر حذف شدن از پیش تعیین‌شده آن‌ها بوده است.»

اسکویید گیم

بعلاوه، دو بازیکن دیگر بازی نیز اعلام کردند که به‌طور خاص در حین انجام بازی معروف «نور سبز، نور قرمز» شاهد جابجا شدن تعدادی از بازیکنان و حذف نشدن آن‌ها بوده‌اند. همچنین برخی گزارشات دیگر هم حاکی از بازگشت بازیکنان حذف شده به بازی بوده‌اند.

در کنار این موارد، مدت زمان نه ساعته لازم برای ضبط مرحله Green Light, Red Light و هوای سرد محل ضبط را هم در نظر داشته باشید تا متوجه شوید که شاید شوی تلویزیونی اسکویید گیم به اندازه سریال آن بی‌رحم و خشن نباشد، اما همچنان می‌تواند شرکت‌کنندگان را غافلگیر کند!

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها