{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مهناز افشار بر روی جلد مجله «هارپرز بازار»

مهناز افشار بر روی جلد مجله «هارپرز بازار»
کدخبر : 16750

در یکی از همکاری های جدید مجله هارپرز بازار ویتنام حضور مهناز افشار بسیار چشمگیر است. مجله هارپرز بازار دیروز با انتشار محتوایی در اینستاگرام همکاری خود با مهناز افشار بازیگر سینمای ایران را اعلام کرد.

در متن مجله بازار آمده: محمد غراوی به همراه مهناز افشار یکی از محبوب‌ترین بازیگران زن ایرانی این همکاری پرشور را خلق کردند!

محمد غراوی عکاس و استایلیست این پروژه در مورد این همکاری میگوید؛ به نظر من مهناز افشار نماینده زنان امروزی است چون او شهرتش را  رها کرده و برای رسیدن به اهدافش قدم‌های تازه‌ای برداشته است.  

فیلم خارجی

مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 است. او در سال 1389 با فیلم سعادت آباد برنده سیمرغ نقش مکمل زن شد. مهناز افشار با بازی در فیلم های سینمایی بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

مهناز افشار که نزدیک به دوسال است که به آلمان مهاجرت کرده اکنون به نظر می رسد به سمت مدل شدن قدم برداشته است.

 

فیلم خارجی

این بازیگر در سال 1379 با نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس شناخته شد. شباهت افشار به فائقه آتشین (گوگوش) در مشهور شدنش و توجه رسانه‌ها به او در ابتدای مسیر بازیگری‌اش تأثیر بسیاری داشت.

ابن هنرمند  یکی از چهره‌های سینمای تجاری در دهه ۱۳۸۰ ایران به شمار می‌رفت. او در طول دوره‌ی بازیگریش در فیلم‌های متفاوت بسیاری به ایفای نقش پرداخته و با کارگردانان صاحب نامی همکاری داشته است.

 

فیلم خارجی

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها