{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

چهارتا از قوی‌ترین شخصیت‌های مارول که کمتر به ان‌ها توجه شده است/ از هلا تا آپوکالیپس

چهارتا از قوی‌ترین شخصیت‌های مارول که کمتر به ان‌ها توجه شده است/ از هلا تا آپوکالیپس
کدخبر : 16800

شخصیت‌های مارول به طور کلی جذابیت بسیار زیادی برای مخاطبان دارند. یکی از مهمترین دلایل اهمیت آن‌ها قدرتی است که هر کردام از آن‌هادارند. برخی دارای قدرت ذهنی هستند( هچون وانا) و برخی دیگر قدرت بدنی عجی و غریب دارند (مانند هالک).  اما در میان بعضی  از ابرقهرمانان مارول هستند که با وجود توانایی بالا بسیار کم به آن‌ها توجه شده است. در ادامه به معرفی چهارتا از شخصیت‌های قوی و مهم مارول که کمتر از آ«‌ها یاد شده‌است، می‌پردازیم.

 

آپوکالیپس (Apocalypse)

آپوکالپس

آپوکالیپس به این دلیل به لیست راه پیدا می‌کند که از نظر فنی قوی‌تر از هالک است. او همچنین دارای بسیاری از توانایی‌های دیگر از جمله تله پاتی، تله کینز و تغییر شکل است و این فقط تعداد کمی از قدرت‌های اوست. یکی از اولین جهش‌یافته‌ها به نام ان صباح‌النور (آپوکالیپس) در مصر باستان متولد شد اما به دلیل ظاهر عجیبش طرد شد اما او به آن‌ها نشان داد که برای چه چیزی به وجود آمده است و با ترکیب هدایای ذاتی خود با فناوری کشف‌شده در آرامگاه راما توت و سفینه فضایی سلستیال‌ها، خیلی زود به قدرتمندترین موجود روی زمین در آن زمان تبدیل شد.

او از فناوری گفته‌شده برای بازسازی مکرر خود استفاده کرده و تا به امروز زنده مانده است. سرانجام این ایده به ذهن آپوکالیپس رسید که بر خلاف میل خود چهار فرد را که شامل جهش‌یافته‌های قدرتمند و بعضی دیگر از افراد مانند فرشته و ولورین بودند، در ماموریت‌هایش با خود همراه کند. او چندین بار با مردان ایکس، به ویژه سایکلوپس، ژان گری و کیبل، درگیری‌های بزرگی داشته و همیشه در تلاش برای نابودی دشمنان خود است. وی تقریبا چندین بار جهان را تحت سلطه خود درآورده است. نام او را فراموش نکنید. او آپوکالیپس بزرگ است.

واندا ویژن

واندا فرا انسانی که قدرت هایش توسط سنگ ابدیت ذهن شکوفا و به یکی از مدعیان قدرت در MCU تبدیل شد.

واندا ماکسیماف یا همان اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن، یکی از قوی ترین شخصیت‌های ابر قهرمان مارول است. قدرت واندا کاملا ذهنی است و تنها محدودیت او قوه تخیل و ذهن او است. او توانایی شکست تمامی انتقام جویان را داشت و در Avengers: Age of Ultron شاهد این موضوع بودیم.

در سریال  واندا ویژن شاهد قدرت‌های اسکارلت ویچ بودیم و متوجه شدیم که منشا قدرت‌های واندا از سنگ‌های ابدیت است . می‌توان گفت سنگ‌های ابدیت قدرت‌های حقیقی واندا را شکوفا و اول را تبدیل به اسکارلت ویچ کرد. همچنین پس از وقایع سریال WandaVision شاهد قدرت واقعی واندا بودیم. جایی که واندا به راحتی یک شهر را به تصرف جادو خود درآورد و ویژن را در آن منظقه به طور محدود به زندگی بازگرداند. در نهایت نیز آگاتا هارکنس را شکست داد و صاحب تمام و کمال جادو آشوب و کتاب Darkhold شد.

 

هلا

اولین حضور هلا در فیلم ثور: رگناروک به تصویر کشیده شد و از همان ابتدا مشخص بود که نقش یک شرور به تمام معنا را در فیلم خواهد داشت. هلا خواهر ثور است که به دست اودین در زندان افتاده بود و بعد از مرگ اودین کسی برای فرار از آنجا جلو دارش نبود. بعد از مرگ اودین هلا با ثور رو به رو شد و از او خواست تا تسلیم شود، اما ثور میولنیر را به سمت او پرت می‌کند  هلا به راحتی آن را نابود می‌کند.

بعد از اینکه هلا به راحتی توانست میولنیر را نابود کند، بینندگان متوجه شدند که هلا تا چه حد می‌تواند قدرتمند باشد. هچنین مبارزه هلا با ارتش آزگارد نشان دهنده قدرت و مهارت او در مبارزه است و توانایی آن را دارد تا ارتش‌های بسیار بزرگ را به تنهایی شکست دهد. هلا یکی از قوی ترین شخصیت های MCU می‌باشد.

 Hawkeye / کیت بیشاپ

با وجود این که کیت بیشاپ هنوز به طور رسمی وارد تیم انتقام جویان نشده است، اما وی در کنار کلینت بارتون به مبارزه پرداخته و در پایان سریال Hawkeye نیز مشاهده کردیم که بارتون خواهان اهدای لقب خود به کیت است. همچنین وی یکی از گزینه‌های احتمالی برای حضور در تیم انتقام جویان جوان (Young Avengers) است که به احتمال زیاد به زودی در MCU تشکیل خواهد شد.

در استعداد کیت بیشاپ هیچ شکی نیست. وی توانایی مبارزه با ویلسون فیسک و اراذل اوباشش را داشته و می‌تواند از خود محافظت کند. با این حال هنوز از تجربه کافی برخوردار نبوده و نیازمند تمرینات زیادی است تا بتواند در مقابل تهدیداتی بزرگ، کنار باقی اعضای تیم انتقام جویان ایستادگی کند.

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها