{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اولین تصاویر و تریلررسمی سریال هجوم با بازی گلشیفته فراهانی منتشر شد

اولین تصاویر و تریلررسمی سریال هجوم با بازی گلشیفته فراهانی منتشر شد
کدخبر : 4363

شرکت «اپل تی‌وی پلاس» تاریخ پخش سریال هجوم با بازی گلشیفته فراهانی را اعلام و در کناری آن اولین عکس‌ها از بازیگران این سریال را منتشر کرد. بر طبق اعلام شرکت «اپل»، این سریال علمی تخیلی و ۱۰ قسمتی با بازی شامیر اندرسون، گلشیفته فراهانی، سم نیل و فیراس ناصر روز ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر ۱۴۰۰) امسال پخش خواهد شد.

هنرام‌روز: هجوم اولین تجربه بازی در سریال برای گلشیفته فراهانی است. او همزمان با رونمایی اولین عکسها از این مجموعه  در صفحه اینستاگرام خود نوشت: تقسیم کردن این خبر با شما، نفس گیر است.

هجوم یک سریال علمی‌ـ‌تخیلی است که در چهار کشور آمریکا، ژاپن، مراکش و انگلستان، تصویربرداری می‌شود و تصور مردم را در نقاط مختلف جهان به حمله موجودات فرازمینی به تصویر می‌کشد. در این سریال گلشیفته فراهانی در نقش یک زن سوریه‌ای ظاهر می‌شود که به آمریکا مهاجرت کرده است. ناصر فریس بازیگر مصری‌ـ‌آمریکایی نیز نقش همسر او را بر عهده دارد.

در سریال هجوم سام نیل، بازیگر فیلم «پارک ژوراسیک» در نقش یک کلانتر بازی می‌کند و شیولی کوتسانا، بازیگر ژاپنی سریال است که به عنوان عضو سازمان تحقیقات فضایی ژاپن در این سریال حضور دارد. سیمون کینبرگ و دیوید ویل تهیه‌کننده سریال هجوم هستند و کارگردانی فصل نخست بر عهده ژاکوب وبروگن اهل بلژیک است.

تصویربرداری سریال هجوم که از نیویورک آغاز شده بود به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا متوقف شد اما حالا پس از واکسیناسیون، اپل قصد دارد با رعایت مقررات بهداشتی ساخت سریال پرهزینه خود را از سر بگیرد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها