{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

برندگان شب دوم مراسم Creative Arts Emmys اعلام شدند

برندگان شب دوم مراسم Creative Arts Emmys اعلام شدند
کدخبر : 6320

در دومین شب برگزاری مراسم اهدای جوایز «امی هنرهای خلاقانه» (Creative Arts Emmys)، «کلر فوی» برای بازی در سریال «تاج» (The Crown) نت‌فلیکس برنده دومین جایزه امی خود شد. این جایزه در بخش بهترین بازیگر مهمان سریال‌های درام و برای کمتر از پنج دقیقه نقش‌آفرینی در فصل پنجم به فوی اهدا شد.

به گزارش عنر ام‌روز به نقل از سینمانیوز، «بو برنهام» ستاره «زن جوان آینده‌دار» (Promising Young Woman) برای ویژه‌برنامه «بو برنهام: درون» چهار جایزه امی از جمله بهترین کارگردانی، نویسندگی، و کارگردانی موزیکال در بخش ویژه‌برنامه‌های ترکیبی را به خانه برد.

«روپال چارلز» نیز با «جولیا لویی-درایفس» ستاره سریال «ویپ» (Veep) در کسب شش امی متوالی برابری کرد. چارلز برای اجرای مسابقه «درگ ریس روپال» در بخش‌های بهترین تدوین، کارگردانی و انتخاب بازیگر برنده جایزه امی شده است.

یکی از غافلگیری‌های مراسم یکشنبه شب، پیروزی انیمیشن «اولیه»، «گندری تارتاکوفسکی» در مقابل عناوینی چون «دهان گنده»  و «سیمپسون‌ها» (The Simpsons) بود.

دیگر جوایز قابل توجه امسال دومین امی «مایا رودولف» برای صداپیشگی در سریال «دهان گنده» و سومین جایزه او برای بایز در «اس‌ان‌ال» بود. «کیکی پالمر» نیز اولین امی خود را در بخش بهترین بازیگر زن سریال‌های کمدی یا درام کوتاه با «خوش‌گذرانی با تیلورها» (Keke Palmer’s Turnt Up with the Taylors) کسب کرد، در حالی که «مندلوری»  جوایز بدلکاری را به چنگ آورد.

سایر برندگان امی در مراسم اهدای جوایز امی پرایم‌تایم در تاریخ ۱۹ سپتامبر معرفی خواهند شد.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها