{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«نیکلاس کیج» حاضر نیست بازی خودش در نقش خودش را ببیند

«نیکلاس کیج» حاضر نیست بازی خودش در نقش خودش را ببیند
کدخبر : 6392

«نیکلاس کیج» در سال ۲۰۲۱ فیلم تحسین‌شده «خوک» (Pig) و وسترن سامورایی «زندانیان سرزمین ارواح» (Prisoners of the Ghostland) را داشته. این بازیگر آوریل آینده در فیلم اکشن و کمدی «وزن تحمل‌ناپذیر استعدادی عظیم» (The Unbearable Weight of Massive Talent) به کارگردانی «تام گورمیکان» دیده خواهد شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، «نیکلاس کیچ» در این فیلم نقش «نیکلاس کیج» را بازی می‌کند. این شخصیت در فیلم سخت در تلاش است تا نقشی در یکی از فیلم‌های «کوئنتین تارانتینو» به دست آورد و رابطه پیچیده‌ای با دختر نوجوان خود دارد. گاهی هم با نسخه دهه نودی خودش هم حرف می‌زند. دیگر بازیگران فیلم «تیفانی هدیش»، «شارون هورگان» و «نیل پاتریک هریس» خواهند بود.

 کیج در مصاحبه با «کلایدر» عهد می‌بندد که هرگز «وزن تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم» را ببیند. او که تهیه‌‌کننده فیلم هم بوده می‌گوید: «هیچ‌وقت آن فیلم را نخواهم دید. می‌گویند فیلم خوبی شده. مدیر برنامه‌هایم «مایک نیلون» که تهیه‌کننده هم هست فیلم را دیده. بسیار راضی است. می‌گویند مخاطبین فیلم را خیلی دوست داشته‌اند. اما اینکه بخواهم به یک سالن سینما بروم و نسخه به‌شدت عصبی و پریشان خودم را در فیلم گورمیکان ببینم بیش از حد برای من طاقت‌فرسا است.»

کیج ادامه می‌دهد: «[تام گورمیکان] من را به این مسیر هدایت کرد. گفتم: «تام، من واقعاً چنین آدمی نیستم. لحظات آرام و متفکرانه‌ای در زندگی دارم. من این آدم همیشه عصبی، حساس و پریشان نیستم.» اما گفت: «خوب، کیج عصبی بهترین کیج است.» به او گفتم: «بسیار خوب، ادامه می‌دهیم. هرچه تو بخواهی می‌شوم.» فیلم را نمی‌بینم. اما امیدوارم که شما لذت ببرید.»

کیج سال گذشته به «امپایر» گفته بود: «نسخه‌ای متفاوت از خودم است و این حقیقت که باید خودم را با ضمیر سوم شخص خطاب می‌کردم بسیار ناخوشایند بود.»

هفته گذشته گزارش شد که کیج در فیلم وسترن و اکشن «روش قدیمی» (The Old Way) نقش اول را بازی خواهد کرد. این فیلم اولین وسترن کیج خواهد بود و به همراه پروژه دیگرش «بوچرز کراسینگ» (Butcher’s Crossing) به صورت همزمان در مونتانا فیلمبرداری خواهد شد. کیج در مورد این وسترن می‌گوید: «پس از ۴۳ سال فعالیت در سینما، با این دو فیلم به ژانر مهم و شناخته‌شده وسترن دعوت شده‌ام. با توجه به اینکه در [ایالت‌های] غربی متولد و بزرگ شده‌ام، این فیلم تطابقی خوشایند و موعدی است که پس از مدت‌ها وقتش رسیده. برای شخصیت‌های پیچیده هر دو فیلم هیجان‌زده‌ام و تجارب تازه بازیگری در ۵۷ سالگی قطعاً لذت‌بخش است.»

«وزن تحمل‌ناپذیر استعدادی عظیم» ۲۲ آوریل ۲۰۲۲ اکران خواهد شد

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها