{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

انتقاد «سث روگن» از رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در مراسم Emmy

 انتقاد «سث روگن» از رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در مراسم Emmy
کدخبر : 6585

«سث روگن» به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی کووید-۱۹ در مراسم اهدای جوایز امی ۲۰۲۱ انتقاد کرد. روگن اهداکننده اولین جایزه مراسم در بخش بهترین بازیگر زن نقش مکمل در سریال‌های کمدی به «هانا وادینگهام» بازیگر سریال کمدی «تد لسو» (Ted Lasso) بود.

سث روگن در ابتدای اظهاراتش گفت: «خوشحالم که در مراسم اهدای جوایز امی حضور دارم. اجازه دهید با گفتن این شروع کنم که افراد بسیار زیادی در این فضای کوچک حاضرند.» این کمدین اضافه می‌کند: «داریم چه می‌کنیم؟ گفته بودند در فضای باز است! اما نیست! به ما دروغ گفتند! ما الان در یک محفظه هرمسی هستیم. اگر می‌دانستم نمی‌آمدم! چرا سقف دارد؟ گویا مهم‌تر از حفظ جان «یوجین لوی» این است که چلچراغی به سقف آویزان باشد. این تصمیمی است که گرفته شده. دیوانگی است!»

تمامی مهمانان حاضر در مراسم امی هفتاد و سوم باید گواهی واکسیناسیون و تست منفی کووید مرتبط به ۴۸ ساعت قبل از ورود را ارائه می‌دادند. امسال مهمانان بسیار کمتری نسبت به سال‌های گذشته دعوت شده بودند.

سریال «تاج» (The Crown) در امی امسال ۱۱ جایزه از جمله بهترین سریال درام، بهترین بازیگر مرد نقش اول در یک سریال درام برای «جاش اوکانر» و بهترین بازیگر زن نقش اول در یک سریال درام برای «الیویا کولمن» را کسب کرد. دیگر برندگان یکشنبه شب «تد لسو» در بخش بهترین بازیگر مرد نقش اول در یک سریال کمدی برای «جیسون سودیکیس» و سریال «مر از ایست‌تاون» (Mare Of Easttown) در بخش بهترین بازیگر زن نقش اصلی و مکمل یک مینی‌سریال برای «کیت وینسلت» و «جولین نیکولسن» بودند.

منیع : سینما نیوز

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها