{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«تام فلتون» بازیگر فیلم‌های Harry Potter در حین بازی گلف بی‌هوش شد

 «تام فلتون» بازیگر فیلم‌های Harry Potter در حین بازی گلف بی‌هوش شد
کدخبر : 6684

«تام فلتون» بازیگر فیلم‌های «هری پاتر» (Harry Potter) در حین بازی گلف سلبریتی‌ها در ویسکانسین بی‌هوش شد.

فلتون آخر هفته آینده قرار بود در بازی گلف سلبریتی‌های اروپا در برابر ایالات متحده بازی کند.

در بیانیه اتحادیه گلف‌بازان حرفه‌ای آمریکا آمده است: «در بازی امروز جام رایدر سلبریتی‌ها، تام فلتون بازیگر و موسیقی‌دان در حالی که برای تیم اروپا بازی می‌کرد دچار حادثه شد. او برای مداوا به بیمارستان محلی منتقل شده است.» این اتحادیه جزئیات بیشتری از علت حادثه فاش نکرده است.

تصاویری از فلتون که بیشتر با نقش «دراکو مالفوی» شناخته می‌‌شود، در شبکه‌های اجتماعی با ظاهری رنگ‌پریده به اشتراک گذاشته شده است. فلتون چهارشنبه این هفته تولد سی و چهار سالگی خود را جشن گرفته و در صفحه اینستاگرام خود نوشته بود: «۳۳ سال گذشت، خدای بزرگ رسیدن به اینجا چقدر لذت‌بخش بود، اما به شکلی احساس می‌کنم که هنوز بهترین بخش‌های [زندگی‌ام] هنوز فرانرسیده. از ابراز محبت، حمایت و شوخ‌طبعی همه شما سپاسگزارم.»

فلتون چند ماه قبل در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» به شایعه رابطه عاشقانه با «اما واتسون» واکنش نشان داد و گفت: «در مورد جنبه رمانتیکش، فکر می‌کنم رابطه‌ای اسلیترین-گریفندور مانند باشد تا رابطه تام و اما. قطعاً به او علاقه دارم. اینکه عضوی از آن گروه بودم، و او تنها عضو دختر بود، قطعاً جوان‌ترین دختر گروه بود، و با چیزهایی بزرگ شدم که او بزرگ شد، به‌شدت هیجان‌انگیز بود. کاری می‌کنید که گریه کنم، اما نه، فکر می‌کنم که او تأثیری خارق‌العاده روی دنیا داشت.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها