{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تیزر جدید فصل چهارم Stranger Things از یک لوکیشن جدید رونمایی می‌کند

 تیزر جدید فصل چهارم Stranger Things از یک لوکیشن جدید رونمایی می‌کند
کدخبر : 6740

تیزر جدید فصل چهارم سریال علمی-تخیلی «چیزهای عجیب» (Stranger Things) نت‌فلیکس که در اولین رویداد TUDUM منتشر شده، از یک لوکیشن تازه رونمایی می‌کند.

پیش از انتشار اولین تیزر فصل چهارم سریال « چیزهای عجیب»، گزارش شده بود که «رابرت انگلاند»‌ ستاره فیلم «کابوس در خیابان الم» (A Nightmare on Elm Street) در فصل چهارم نقش «ویکتور کریل» را بازی خواهد کرد.

انگلاند تنها بازیگر جدید فصل چهارم سریال نیست و «جیمی کمبل باور» در نقش مردی به نام «پیتر بالارد» که در آسایشگاه کار می‌کند دیده خواهد شد. پیتر از خشونتی که هر روز شاهد آن است خسته شده و آماده‌ی به پا خاستن است. دیگر بازیگران جدید سریال «ادواردو فرانکو» در نقش «آرگایل»، «جوزف کویین» بازیگر سابق «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones)، «تام ولاشیها» دیگر بازیگر «بازی تاج‌وتخت» در نقش یک زندان‌بان روس، «شرمن آگوستس» بازیگر «وست‌ورلد» (Westworld) در نقش یک ورزشکار ثروثمند به نام «جیسون کارور» و «نیکلا جوریکو» در نقش یک قاچاقچی روس به نام «یوری» خواهند بود.

پیش‌تر با ویدیوی کوتاه دیگری تأیید شده بود که شخصیت «هاپر» با بازی «دیوید هاربر» در زندانی در روسیه به سر می‌برد، در حالی که در قسمت پایانی فصل سوم به نظر رسید که او مرده است. دیگر تیزر سریال شخصیت بازگشت «دکتر مارتین برنر» را وعده داد اما این شخصیت در تیزر جدید دیده نشد.

چیزهای عجیب

هاربر در مصاحبه با «کلایدر» گفته بود که فصل چهارم «چیزهای عجیب» باشکوه‌تر خواهد بود: «عظیم‌تر است، در درجه اول. در مقیاس، حتی از این نظر که ما دیگر در هاکینز نیستیم. از نظر وسعت مکان سریال عظیم‌تر شده است. چیزهای تازه‌ای معرفی می‌کنیم، اما به سمت مشخصی پیش می‌رویم تا به نقطه معین و روشنی برسیم، و من نمی‌توانم در موردش چیزی بگویم.»

هاربر در مصاحبه دیگری با «توتال فیلم» نیز گفته بود که بازگشت شخصیتش در فصل چهارم شبیه «گندالف» در «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) خواهد بود: «از همان فصل اول این بحث‌ها را با [برادران دافر] داشتم. همیشه به ایده رستاخیز گندالف علاقه‌مند بودیم – گندالف خاکستری که با بالروگ می‌جنگد و بعد به گندالف سفید تبدیل می‌شود. ایده رستاخیز شخصیت است. و از نظر اسطوره‌شناسی، هاپر، به شکلی، باید تغییر کند. یعنی او نمی‌تواند به همان‌شکل پیش برود. باید به طریقی به زندگی برگردد.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها