{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

واکنش «سام اصغری» به انتشار مستندهایی در مورد زندگی نامزدش «بریتنی اسپیرز»: «حس بدی به جا می‌گذارند»

 واکنش «سام اصغری» به انتشار مستندهایی در مورد زندگی نامزدش «بریتنی اسپیرز»: «حس بدی به جا می‌گذارند»
کدخبر : 6756

«سام اصغری» نامزد ایرانی تبار «بریتنی اسپیرز» می‌گوید بسیاری از مستندهایی که در مورد زندگی خواننده پاپ منتشر شده‌اند «احساس بدی» به جا می‌گذارند.

به گزارش هنرام‌روز به نقل از سینمانیوز، سام اصغری، مدل و بازیگر به فاصله کوتاهی پس از پخش مستند «کنترل بریتنی اسپیرز» از هولو، در صفحه اینستاگرام خود از فیلمسازانی گفت که در تلاشند نزاع حقوقی بریتنی برای بازپس گرفتن زندگی عادی‌اش را به تصویر بکشند.

اصغری در بخش نظرات صفحه اینستاگرام نت‌فلیکس و پستی مرتبط با مستند «بریتنی علیه اسپیر»  این شبکه می‌نویسد: «امیدوارم درآمد حاصل از این مستندها صرف مبارزه علیه بی‌عدالتی شود.» او از هشتگ «بریتنی را آزاد کنید» در انتهای نظر خود استفاده کرده است.

نامزد اسپیرز در صفحه اینستاگرام خودش اضافه می‌کند: «ظاهراً نظر من در چند روز گذشته ارزش پیدا کرده. مستندهای گذشته احساس بدی به جا می‌گذاشتند. امیدوارم که این یکی محترمانه باشد. شبکه‌های سی‌ان‌ان، بی‌‌بی‌سی یا نت‌فلیکس را سرزنش نمی‌کنم که این مستندها را پخش می‌کنند چون به عنوان یک بازیگر من هم داستان زندگی دیگران را روایت می‌کنم.»

اصغری اضافه کرده است:‌ «تهیه‌کنندگانی را زیر سؤال می‌برم که می‌خواهند بدون مشورت یا کسب اجازه به اصطلاح «روشن‌گری» کنند. همه اعتبار روشن‌گری‌ها باید به جنبش «بریتنی را آزاد کنید» (#FreeBritney) تعلق بگیرد.»

این بازیگر دقیقاً معلوم نمی‌گرداند که به مستند نت‌فلیکس ارجاع می‌دهد یا دنباله «لکه‌دار کردن بریتنی اسپیرز»  به تهیه‌کنندگی «نیویورک تایمز» تحت عنوان «کنترل بریتنی اسپیرز» که جمعه گذشته پخش شد. در این مستند یکی از کارمندان سابق کمپانی امنیتی «بلک باکس» ادعا می‌کند که «جیمی اسپیرز» پدر بریتنتی با همکاری این گروه مکالمات خصوصی خواننده در اتاق خوابش را شنود کرده و گوشی موبایل او را به صورت کامل زیر نظر داشته است.

اسپیرز چند هفته قبل اعلام کرد که با اصغری نامزد کرده است. این دو اولین بار پاییز سال ۲۰۱۶ با یکدیگر ملاقات کردند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها