{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«جسیکا چستین»‌ از شکست فاجعه‌بار Dark Phoenix می‌گوید: «حتی اسم شخصیتم را نمی‌دانستم»

  «جسیکا چستین»‌ از شکست فاجعه‌بار Dark Phoenix می‌گوید: «حتی اسم شخصیتم را نمی‌دانستم»
کدخبر : 6608

«جسیکا چستین» پس از دو سال از شکست تجاری فیلم «ققنوس شوم» (Dark Phoenix) فاکس گفته و فاش کرده که حتی اسم شخصیتش را نمی‌دانسته است.

چستین که در این فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی «سایمون کینبرگ» نقش «ووک» و «مارگارت اسمیت» را بازی کرده در مصاحبه با پادکست «هپی سد کانفیوزد» می‌گوید: «فکر می‌کنم در مقطعی [از فیلمبرداری] استودیو خریداری شد. حتی نمی‌دانستم اسم شخصیتم چیست تا اینکه فیلم را دیدم.»

چستین از جنبه‌های مثبت «ققنوس شوم» می‌گوید: «فیلم جالبی بود. سایمون کینبرگ، کارگردان فیلم، انسان بی‌نظیری است، و من با او یک بار دیگر [در فیلم «۳۵۵»] همکاری کرده‌ام؛ خیلی دوستش دارم.»

این بازیگر ۴۴ ساله در ادامه می‌گوید نسبت به بازی دوباره در نقش‌های ابرقهرمانی به دلیل قراردادهای طولانی مدت آن‌ها بی‌میل است: «یک شخصیت ابرشرور به من بدهید؛ نمی‌خواهم یک ابرقهرمان باشم چون اگر ابرقهرمان باشی، باید در ده فیلم بازی کنی. نمی‌خواهم یک قرارداد ده ساله امضاء کنم.»

دیزنی که استودیوی فاکس را خریداری کرده بود، برای تولید زیان‌آورترین فیلم سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار و چندین میلیون دلار دیگر برای بازاریابی و تبلیغات خرج کرد تا هزینه نهایی تولید و عرضه «ققنوس شوم» به ۳۴۳ میلیون دلار برسد. به این ترتیب این فیلم به کارگردانی «سایمون کینبرگ» تا ۱۳۳ میلیون دلار به استودیو زیان مالی وارد می‌کند.

چستین که لحظات حضورش روی فرش قرمز اکران «صحنه‌هایی از یک ازدواج»  در جشنواره ونیز به همراه «اسکار آیزک» جنجالی شد، در مصاحبه دیگری با «نیویورک تایمز» می‌گوید در حین فیلمبرداری این مینی‌سریال هر روز به مدت چهار ماه گریه کرده است: «برای من فوق‌العاده شخصی بود. به همین علت است که نمی‌دانم دوباره می‌توانم در چنین سریالی بازی کنم یا نه.»

مینی‌سریال «صحنه‌هایی از یک ازدواج» ۱۲ سپتامبر از اچ‌بی‌او پخش شده است.

منیع : سینمانیوز 

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها