{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«میزبان» براساس یک پژوهش جدید ترسناک‌ترین فیلم تاریخ اعلام شد

 «میزبان» براساس یک پژوهش جدید ترسناک‌ترین فیلم تاریخ اعلام شد
کدخبر : 6834

فیلم بریتانیایی «میزبان» (Host 2020) بر اساس یک پژوهش جدید ترسناک‌ترین فیلم تاریخ نامیده شده است.

 فیلم «میزبان» به کارگردانی «راب سوج» که سال گذشته منتشر شد، عنوانی فراطبیعی در ژانر وحشت است و داستانی در مورد یک تماس ویدیویی در پلتفرم «زوم» روایت می‌کند و به‌کلی روی صفحه نمایش یک رایانه روایت شده است.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «شش دوست یک مدیوم استخدام می‌کنند تا یک جلسه احضار روح را در ایام قرنطینه از طریق پلتفرم «زوم» برگزار کند، اما جلسه به سرعت از مسیر منحرف و فراتر از تصور آن‌ها می‌رود. وقتی یک روح شیطانی به خانه‌های آن‌ها هجوم می‌آورد، متوجه می‌شوند که شاید شب را به صبح نرسانند.»

پژوهش جدید توسط «علم ترس» انجام شده و ۲۵۰ فرد به دیدن ۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما دعوت شده‌اند. در این ماراتون، وقتی این فیلم‌ها طی چند هفته دیده شده بر ضربان قلب بینندگان نظارت شده است.

میانگین تپش قلب مخاطبین این فیلم‌ها ۶۴ تپش در دقیقه بوده اما در مورد فیلم «میزبان» این نرخ به ۸۸ تپش در دقیقه می‌رسد و در میان فیلم‌های به نمایش درآمده در بالاترین جایگاه قرار می‌گیرد. در ترسناک‌ترین لحظات، جامپ اسکرهای فیلم «میزبان» نرخ ضربان قلب مخاطبین را به ۱۳۰ تپش در دقیقه رسانده است. تأثیرگذارترین جامپ اسکرها همچون سال گذشته به فیلم «حیله‌گر» (Insidious) ساخته «جیمز وان» اختصاص پیدا کرده و نرخ تپش قلب مخاطبین را به ۱۳۳ افزایش داده است.

در این فهرست فیلم‌های کلاسیکی مانند «هالووین» (Halloween) و «کشتار با اره برقی در تگزاس» (Texas Chainsaw Massacre) در رده‌های ۱۷ و ۱۸ جای گرفته‌اند. «مکانی آرام» (A Quiet Place)، «احضار» (The Conjuring) و «موروثی» (Hereditary) دیگر فیلم‌های این فهرست بوده‌اند.

منبع : سینمانیوز 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها