{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«دنیل کریگ» می‌گوید: «هیو جکمن برای جیمز باند شدن باید از روی نعش من رد شود»

 «دنیل کریگ» می‌گوید: «هیو جکمن برای جیمز باند شدن باید از روی نعش من رد شود»
کدخبر : 6845

«دنیل کریگ» در آستانه اکران «وقتی برای مردن نیست» (No Time To Die) در بازار بریتانیا به شوخی می‌گوید اجازه نمی‌دهد «هیو جکمن» نقش «جیمز باند» بعدی را در این چندگانه بازی کند.

به گزارش هنرام‌روز به نقل از سینمانیوز، «باربارا بروکلی» تهیه‌کننده فیلم‌های باند به‌تازگی در چند مصاحبه تأکید کرده است که بازیگر بعدی نقش «جیمز باند» یک مرد خواهد بود و تا سال ۲۰۲۲ معرفی نخواهد شد.

دوشنبه این هفته، جکمن ویدیویی از مصاحبه کریگ با مجری اسکاتلندی «لورین کلی» به اشتراک گذاشت. کلی در مقطعی بحث جانشین او را پیش می‌کشد و می‌گوید کریگ دی یکی از مصاحبه‌هایش فاش کرد که جکمن در اولین روزهای به شهرت رسیدنش به او توصیه‌هایی کرده و گفته است که فقط از بازی در این نقش لذت ببرد. اما کریگ اظهارات مجری را قطع می‌کند و می‌گوید: «جکمن [جیمز باند بعدی] نخواهد بود. مگر اینکه از روی نعش من رد شود.»

جکمن در صفحه اینستاگرام خود با به اشتراک گذاشتن این ویدیو می‌نویسد: «خوب… شایعه تکذیب شد! دنیل، رفیق، تو همیشه برای من ۰۰۷ خواهی بود.»

جکمن سابقه‌ای طولانی در شوخی با همکاران بازیگرش از جمله «رایان رینولدز» دارد اما در حال حاضر در چندگانه‌ای نقش‌آفرینی نمی‌کند. او چهار سال قبل با فیلم «لوگان» (Logan) از بازی در نقش «وولورین» کناره‌گیری کرد.

در بخش از مستند «جیمز باند شدن»، کریگ فاش می‌کند که «هیو جکمن» برای بازی در این نقش یاری رسانده است. او می‌گوید: «زندگی شخصی من از اینکه تا این حد به شهرت می‌رسیدم ناگهان متحول شده بود. خودم را در خانه حبس می‌کردم و پرده‌ها را می‌کشیدم، در سرزمین اوهام سیر می‌کردم. از نظر جسمی و روحی تحت فشار بودم.» کریگ اضافه می‌کند: «[«هیو جکمن»] به من کمک کرد با آن وضع کنار بیایم و از این بابت قدردانش هستم.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها