{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«دمی لواتو»: با بیگانگان فضایی ارتباط دارم

 «دمی لواتو»: با بیگانگان فضایی ارتباط دارم
کدخبر : 6988

خواننده و بازیگر آمریکایی پیش‌تر ادعای برخورد را بیگانگان را مطرح کرده بود.

در بخشی از مستند جدید «دمی لواتو» در مورد «اشیای پرنده ناشناخته» نشان داده شده است که او در حال خواندن ترانه «آسمان‌خراش» (Skyscraper) است تا از این طریق با بیگانگان فضایی ارتباط برقرار کند. لواتو در این سریال مستند تحت عنوان «ناشناخته» (Unidentified) به بررسی احتمال وجود حیات موجودات فراطبیعی می‌پردازد.

در کلیپ جدیدی از این مجموعه که از شبکه پیکاک پخش شده، لواتو در تلاش برای برقراری ارتباط با موجودات بیگانه به چشم می‌خورد. لواتو پیش از آنکه ترانه «آسمان‌خراش» خودش را بخواند می‌گوید: «دوست دارم چیزی پراحساس بخوانم.»

پس از آنکه این بازیگر و خواننده ۲۹ ساله از خواندن دست می‌کشد، دستگاهی که ظاهراً فعالیت‌های فراطبیعی را تشخیص می‌دهد شروع می‌کند به ایجاد صدا. یکی از افراد حاضر در آن مکان به شوخی می‌گوید: «ایستاده تشویق می‌کنند.»

لواتو این کلیپ را در صفحه توییتر به اشتراک گذاشته و می‌نویسد: «چه چیزی بهتر از ایستاده تشویق شدن توسط موجودات فرازمینی؟ منتظر می‌مانم…»

این توییت با واکنش‌های بسیاری مواجه شده و بینندگان از دیدنش سردرگم شده‌اند. یکی از کاربران (به‌واسطه «ایندیپندنت») می‌نویسد: «[لواتو] آواز خواندن بلد است اما من ترس را حس کردم.» کاربر دیگری می‌گوید: «سؤالات زیادی دارم…»

مستند «ناشناخته» در قالب چهار قسمت ساخته شده و لواتو به همراه خواهرش دالاس و دوست بدگمانش «متیو اسکات منتگمری» را دنبال می‌کند که به ملاقات افراد «ربوده شده توسط موجودت بیگانه» می‌روند و گزارش‌های سری دولت ایالات متحده در مورد «اشیای پرنده ناشناخته» را بررسی می‌کنند.

این سریال مستند ۳۰ سپتامبر از شبکه پیکاک در آمریکا پخش شده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها